Anonym bruker Skrevet 30. desember 2006 #1 Skrevet 30. desember 2006 Går det fint? er babyen fornøyd selv om den ikke får morsmelk?
hilham Skrevet 30. desember 2006 #2 Skrevet 30. desember 2006 Hei! Hadde ikke problem med det med førstemann.....Han fikk NAN- morsmelkerstatning.....Hadde nesten ikke melk og han var bare missfornøyd så da jeg tok å pumpet meg i et helt døgn så viste det seg at jeg ikke hadde til et måltid en gang. Når han fikk erstatningen ble han fornøyd....... Får man ikke til å amme eller ikke kan eller har lyst så skal man glemme alt som har med ammepress å gjøre....... Jeg ble så pykisk sliten til slutt at jeg bare satt og gråt en hel dag fordi jeg følte meg udugelig, men når man prøver og prøver slik at man tilslutt får betendelse og griner av smerter hver gang man er i dusjen fordi det kommer noe i nærheten av brystvorten så er det bare å gi seg.....Fikk beskjed av legen den gangen om å bare lukke ørene for det presset som er ute blandt folk og av de på helsestasjonen......Hvis mor er missfornøyd så blir også barnet det........ Min sønn sov godt etter at han fikk erstatning og det samme kunne jeg gjøre........ Ble litt langt dette, men ville bare ikke at du eller andre skal tenke på at det kun morsmelk som er det beste, men at det finnes andre kjempe fine alternativer....... Lykke til og GODT NYTT ÅR )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå