Gå til innhold

Endelig :) "farlig" mat allerede spist?

Anbefalte innlegg

Hei

Endelig positiv test i dag etter 3,5 år med prøving og aborter- denne gangen skal det gå bra!! Siden vi har prøvd så lenge har jeg sluttet å ta hensyn til eventuell graviditet før det er besvist: kan ikke styre unna oster, vin og spekemat 14 dager hver måned i flere år- det ble veldig slitsomt. Men nå, med positiv test i hånda er jeg mer bekymret: hva betyr ølen og akevitten jeg drakk på julaften? Eller rakfisken og silda? Holder meg unna nå, men hva kan påvirke fosteret de første 14 dagene etter befruktning?

Takknemlig for svar- jeg tenker mye på det.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7591212-endelig-farlig-mat-allerede-spist/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Visstnok deler ikke mor og embryo blod de første ukene, så alt du har gjort før testen ble positiv trenger du ikke tenke på!

Tenk på alle de friske barna som blir unnfanget etter en fyllefest... hihi

Gratulerer så mye med positiv test!

Lykke til =)

Ville bare si det samme som solskinnsjenta--og det har jeg faatt bekreftet av lege. Jeg spurte legen min om dette under foerste kontroll, og hun sa at heldigvis er kroppen vaar utstyrt slikt at helt i starten gaar ikke naering fra mor til barn--men kommer fra plommesekken til barnet. Best er det jo aa leve sunt fra starten, men ikke tenk paa det du allerede har gjort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...