Anonym bruker Skrevet 30. desember 2006 #1 Skrevet 30. desember 2006 da jeg var gravid hadde vi nesten ikke sex. jeg hadde rett og slett ikke lyst på kjæresten min... men jeg var konstant kåt... så fort han var ute av døra på vei til jobb, gikk jeg og la meg, og holdt på selv... og jeg tenkte på JENTER der jeg lå.... aldri hatt noe seksuelle tanker om jenter hverken før eller etter graviditeten, men da jeg var gravid.... trodde nesten at jeg var blitt lesbisk.... må legge til at nå er sexlivet med min kjære på vei til å bli like bra som før graviditeten, så det har ikke forandret seg noe der noen flere (anonyme) som hadd det som meg...?
Gjest_1001 Skrevet 30. desember 2006 #2 Skrevet 30. desember 2006 Vi hadde sex en gang når jeg var gravid, hadde ikke lysten på det. Men jeg tenkte på sex, og hadde egentlig lyst, men ikke samleie. Hehe, om du skjønner. Var ikke helt stor på å fantasere, tror ikke jeg "lekte" så mye med meg selv heller. Var for opptatt med å sove (og grine av tv-serier, noe jeg ALDRI har gjort før!!!)...
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2006 #3 Skrevet 30. desember 2006 hihi..ikke akkurat jenter jeg tenkte på..men ellers så var det ganske likt... kunne tenke på to gutter som hold på, gjerne min mann ogen kamerat:o) morsomt å tenke på det nå ja!!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2006 #4 Skrevet 30. desember 2006 Var sånn her også:-)Og ja,jeg tenkte på jenter:-s Har nå gjort det ellers og jeg da,men er ikke lesbisk fordet:-)
Gjest Skrevet 30. desember 2006 #6 Skrevet 30. desember 2006 Hadde heller ingen sexlyst da jeg gikk gravid, var nok litt redd for babyen inni magen, følte meg litt skyldig når vi for en gangs skyld hadde sex... Stakkars sambo Men ingen fantasier eller noe, kanskje noen litt merkelige drømmer
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2006 #7 Skrevet 30. desember 2006 jeg hadde faktisk økt sexlyst da jeg var gravid jeg.....så vi hadde faktisk ganske mye sex. men den siste mnd var jeg så tung og hadde vondt for å snu meg etc....men utrolig nok klarte vi å ha sex...he,he ble litt selvkos også,men sambo var ikke vanskelig å be, så det ble ikke så mye av det.... tror han gleder seg til vi skal ha en til...he,he....
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2006 #8 Skrevet 30. desember 2006 Jeg var helt gal etter sex da jeg var gravid. Samboer var ikke like gal som meg, så da måtte jeg av og til ordne det selv Rart egentlig, for før og etter graviditeten er det samboer som vil og ikke så mye meg... Omvendt altså....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå