Gå til innhold

Lucy!

LisaColli

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh... jeg er så sinke :S

Nå har du sikkert gitt meg opp, sorry. Er back i tr.heim på mandag- kaffe, ja! :o)

Hadde vært kjempekoselig! Har jo ikke en dritt å finne på når jeg kommer hjem. Bare vente, vente, og vente på hun lille tuppa i magen her. Si ifra når du har tid du, så er jeg helt med ;o)

Hvordan går det med deg da? Fin i formen?

Ja, høres koselig ut ;o) Er med, jeg.

Sove om natta er det vel ingen som får gjort... Naturens måte å forberede oss på? Fikk kjempemye fint til jul :o) Svigers hadde blant annet kjøpt en kjempefin skinnpose til oss, åååh som jeg gleder meg til å gjemme bebin i :o) er sååå myk og fin! Fikk du/dere noe fint da?

Ellers har det vært kos å se vennene mine igjen.. Hun ene venninnen min har to barn, og han eldste er jo blitt hele 4 år!!! Herregud :oO Sier jo litt om hvor fort tiden går da. Føler meg nesten litt treig :oP

Enn du da? Gjort i det siste? Og hva gjør du i kveld? :o)

ja vi fikk mye fint:) fikk et kjempesøtt baby-album bl.a.

ja tida går veldig fort, er jo fødeklar!! iik:P

nesj, i det siste har jeg gjort minst mulig,hehe.. har fått vasket en del babyklær og gjort istand litt da..

på nyttårsaften i går var vi til et vennepar og spiste kalkun, og så dro vi på fest til en kompis etterpå. kalle ble litt på en snurr kan du si :P og ALLE skulle tafse på magen min hele tiden. folk jeg aldri har møtt før kom og spurte om de fikk ta på den, hehe.. hva gjorde dere da?

Å Gud, slitsomt ja :oP

Er så lei av fylletafsing.. Vi var på sånn fellesmiddag-opplegg hvor alle tar med noe hver, så vi lagde fløtegratinerte poteter :o) Var koselig. Men, nektet å være med på fest og sånt etterpå- orker ikke fylletafsing lenger jeg ass :S Blir så fort sliten i beina nå at det beste er å parkere uansett :o) Ser klumpfot ut pga vann i kroppen :oP hehe, urkomisk å se på!

Har du lagt på deg mye i jula? Jeg er blitt monstersvær!! Iiiik! ;o)

Annonse

Oki, magen min er ikke mye liten lenger hehehe.. Men, er litt koselig og da.. Å være litt sånn "ordentlig" gravid, at folk ser magen med en gang og ikke "oppdager" den etter en stund. Men, det skulle godt gjøres nå da, hehe, la på meg nesten 5kg bare den uka jeg var hjemme nå! :D Wohoo, blir stooor baby.

det er kos med ordentlig gravidmage ja:) har sett igjennom bilder fra i sommer da jeg var 15-18 uker på vei. jeg trodde seriøst at magen min var stor og gravid! haha, men det vises jo ikke litt engang ;P

har nettopp spist taco jeg nå, er skikkelig stappa!! tok opp senga istad også, så nå skal jeg rydde plass til den på soverommet:)) snakkes imorgen kl 14 da!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...