Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i uke 32 og mener jeg har hørt at man ikke skal fly når man er kommet så så langt på vei?

noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan fly innenlands inntil 4 uker føt termin uten bevis fra lege. Jeg skal fly hjem den dagen det er 4 uker igjen. Gjorde sist svangerskap også.

Skrevet

du kan fly uten legeattest frem til en 4 uker før og vis du får legeattest fren til 2 uker før... ikke etter det....

Skrevet

jeg fløy intill uke 35 med lege erklering..(utenlands) flyselskapene har en grense på 36 og 37 uker som siste frist..dette varierer litt og du må nesten sjekke opp på forhånd med di du skal fly med;)

husk og drikk masse vann,reis deg mye og strekk på bena.leger anbefaler også at du bruker blodpropp strømper,det har ikke jeg gjort men det er opp til hver enkelt.. husk at du får ikke bedre seteplass selvom du er gravid.. husk på det:P opplevde og få dødsdårlig sitteplasser og fikk ikke lov til og bytte..(di med spedbarn fikk di beste plassene)

innenlands reiser vet jeg ikke noe om desverre.. også anbefaler jeg deg og ikke reise til andre siden av kloden heller,men en 5-6 timers reise er nok greiest..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...