Gå til innhold

Briovogner.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hentet meg brio vogn katalog i dag, sitter å drømmer meg bort i vogner. Hadde en "moderne" 3 - hjuling til forrige mann, har nå bestemt meg for en god stor litt gammeldags vogn! Noen som har erfaringer med Brio sine vogner. Jeg har nå bare sett de på bilder. Brio happy, er en nyhet, noen som har bestemt seg for den?

Ellers skal jeg ha en trille til snuppa på 17 mnd, lurer på Brio sitty!

Er ikke den grei til småturer og kjøpesenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først vil jeg bare si at jeg ikke har mye erfaring i og med at jeg ikke har barn selv ennå, men jobber på butikk som selger bla. brio, og har litt erfaring med hva kundene har "problemer" med.

Brio er solide vogner, men hvis du vil ha god plass i vogna, for du en større vogn (for barnet) hvis du velger simo. de tar like mye plass, brio og simo, men bagen til simo er 10 cm lengre=) pluss at simo er 100% vann og vindtett.

Det som har vært med briovognene er kalesjen, kalesjen blir løs og detter lett bakover, fikses med å stramme til selv..men hvis d gjentar seg mye må man bytte kalesjefestet. Ikke alle plages, men noen.

Ellers er d bare vanlige ting som kan oppstå, slitasje og fjeringer som går. men d er lett å fikse, og noe man må regne med når man kjøper vogn. Noen har aldri skiftet fjering, andre har skiften alle fire=P

Er veldig begeistret for brio happy nå, men har ikke solgt noen så vet ikke så mye om vogna i og med at den er relativt ny. Men ei søt, nett og solid vogn!

Brio sitty er yppelig til trilleturer, på kjøpesenter og ellers også egentlig=) lett trille, som er lett å dra med. og trenger man ikke liggestilling passer vogna yppelig;)

Litt meninger fra meg her, håper du fikk litt hjelp da;)

Skrevet

Maria m.spire!!

Kjækt at du kan fortæll litt om brio sine vogner...Vi går å lure litt på dæm skjønne du.

Aller helst sku vi hadd brio kombi 2007,-den falt vi for...men prisn e jo fin da...:)Kossn e den trur du??Like at den e så ænkel av utsende...men så e det ikke bare det som tælle da....:(

Enn brio kombi 206-den e jo på tilbud over alt...

Syns det e kjæmpe vanskeli det hær!!Hær oppe e det ikke mange vogn mærka å vælle mellom,simo å brio-å æ tænke hvis det blir nå reklamasjona e det jo ænklast å handle vogna gær oppe...i Kirkenes:)

Flott hvis du kan skriv nånn ord...:)

Skrevet

Har fått den anbefalt både fra Barnas Hus og Barnas Beste.

(2006- kombivogn-modellen)

Så tror du kan være nokså trygg der!

Pluss at i Kirkenes er det vel fare for vinterføre, og brio-vognene har robuste hjul, som også passer for "off-road"-kjøring ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...