Spunky, fikk gutt 11.1.07 Skrevet 30. desember 2006 #1 Skrevet 30. desember 2006 Nå har jeg vært til sjekk på føden. Har vært så sliten, så sliten siden jeg kun har sovet 2-3 timer i strekk hver gang siden natt til 1. juledag. Fikk komme inn til sjekk idag pga vondt og murringer her og der. Resultat: Hodet veldig langt nede og 3 cm åpning. Fikk noen valg fra ei overivrig og arbeidsledig jordmor på UNN. Kunne få miniklyx for å prøve å få frem mer effektive rier. Eller dra hjem og slappe av i påvente av kraftigere rier. Eller dra hjem, slappe av litt, komme tilbake i kveld om ikke noe hadde skjedd til da, og så bestemme det derfra hva vi gjorde. Vi valgte det siste. Sånn som det ser ut til nå, så blir vi foreldre igjen på årets siste dag. Selv om gubben drømmer om nyttårsbarnet her i byen.. :-) Men så lenge tror jeg ikke lillegutt vil vente. Neste gang jeg er på, er vel for å melde at gutten vår har kommet. Rart å skrive dette i grunn.. I tilfelle jeg ikke rekker det: Godt nyttår alle sammen!!!!!!
småen og smulan Skrevet 30. desember 2006 #2 Skrevet 30. desember 2006 Det er vel bare en ting å si: Lykke til: Det blir vel bra uansett om det blir en sen 2006 gutt eller en tidlig 2007 gutt.
Linda og lille Oskar Skrevet 30. desember 2006 #3 Skrevet 30. desember 2006 Så spennende! Lykke til og godt nyttår:)
2_TETTE Skrevet 30. desember 2006 #4 Skrevet 30. desember 2006 Masse lykke til.... Skal bli deilig å bli ferdig tenker jeg og få møte gutten sin:)
Spunky, fikk gutt 11.1.07 Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 30. desember 2006 Ja, det er spennende. Men også en smule uvirkelig. Alt er så anderledes denne gangen i forhold til forrige fødsel. Skal legge meg en stund nå, og når jeg våkner igjen så har kanskje riene tatt seg opp av seg selv igjen. *Håpe, håpe*
fiona71*2pp Skrevet 30. desember 2006 #6 Skrevet 30. desember 2006 Åh, så spennanes... Vær så snill å kom innom her å fortell om alt etterpå... Ska sjøl føde på UNN i løpet av jan/ feb...(slutten el bynnelsen og vil så gjerne høre korsen det e der oppe. Æ har ikke engang fått kommet inn på sånn omvisning enda, så æ vet ikke engang korsen det ser ut der Lykke til...blir spennanes å høre om det blir en sein 2006 eller en tidlig 2007 gutt... Godt nyttår
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå