Gjest Skrevet 30. desember 2006 #1 Skrevet 30. desember 2006 har ammet en gang, tok masse vaselin rundt munnen på tassen og han ble ikke så blålilla. Vasket munnen hans etterpå med farris. hvor mange ganger skal jeg pensle puppen med krystallfiolett? og det skal vel ikke vaskes av før amming? Prøvd å finne frem ting på nett, det virker som eneste advarslene er at det blir mye søl og styrog det er derfor det liksom er siste utvei. men det står lite
Blomman Skrevet 30. desember 2006 #2 Skrevet 30. desember 2006 er ikke sikker på hvor ofte - men skal sjekke for deg! ikke vask av før amming - da behandler du baby og ;-) Lykke til - håper det hjelper - du hører fra meg om ingen vet...........
Gjest Skrevet 30. desember 2006 #3 Skrevet 30. desember 2006 du er en knupp blomman...tusen takk for at du finnerut ting og at du svarer =D
Expat Skrevet 31. desember 2006 #4 Skrevet 31. desember 2006 http://www.bflrc.com/newman/breastfeeding/gentviol.htm Gentian Violet heter det paa engelsk!
Blomman Skrevet 31. desember 2006 #5 Skrevet 31. desember 2006 Stor takk til Expat for at hun har linker til det jeg ikke kan!
Expat Skrevet 3. januar 2007 #6 Skrevet 3. januar 2007 Visstnok tar Vanish krystallfiolett på klær. Og på hud så går det jo bort på noen dager. Får ha litt stolt bart i noen dager... babyen altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå