Gunnie Skrevet 30. desember 2006 #1 Del Skrevet 30. desember 2006 Vet jeg har lest en plass hva som er lurt å ta med seg på sykehuset, men finner ikke igjen hvor jeg leste det. Noen som har sett en liste på dette på denne web siden, evt. andre steder? Sette stor pris på all hjelp. Evt gode råd fra dere selv på hva som kan være lurt å ta med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrulla Skrevet 31. desember 2006 #2 Del Skrevet 31. desember 2006 Er så mye og så mangt man kan ta med. Her er et lite sammendrag av forslag jeg har funnet rundt omkring. Ta med det du føler du kommer til å trenge og husk at det er jo bare for et par dager. Dessuten er det alltid mulig for far å ta seg en tur ut å hente inn eventuelle ting som trengs. Huskeliste sykehusbag: - Helsekort m. blodtypebevis - Ønskebrev til føden - Hårbørste/ Hårstrikk ( mange) - Hudpleieprodukter (evt Bodylotion og lignende) - Tannbørste / tannkrem - Shampo / balsam / mild såpe som kan brukes nedentil - Leppomade - Q-tips - Bind ( gjerne nattbind - mye blod) - Mykt dopapir - Amme-BH / Ammeinnlegg / Brystvortekrem - Kosedress/ behagelige klær til mor - Morgenkåpe (for de som måtte ønske det) - Mobil + lader - Litt småpenger - Kamera + lader - Videokamera, lader og ev kassetter - Tøfler / slippers - Klær til meg - Noe å sove i ( t-shirt eller noe) - Lesestoff (spørs hvor mye tid man får til dette med en ny bebis å beundre) -Musikk? - Paracet ( selvmedisinering - OBS, sykehuset skal vite hva du tar) - Godt med gode truser - Energigivende drikke / mat ( husk pappaen også!) - Blokk og penn slik at man kan skrive ned minner og opplevelser - Liste m tlfnr til de som skal få den gode nyheten ( ikke glemme noen!) - Klorevotter og en liten, tynn lue til den minste - Hentesett til den lille, evt kan far ta med dette senere - Champagne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #3 Del Skrevet 2. januar 2007 Helt ærlig er det ikke så mye man trenger! Toalettsaker og klær til bebis! Og en god bukse til deg..Bind får du på sykehuset,dog også smertestillende! Lesestoff og musikk? All mi tid gikk til å beundre den lille!Selv om den sov..Brystvortekrem fikk jeg også på sykehuse...Stress ned ;-) Hehe,du skal ikke på ferie heller da jente ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cicci79 - ble mamma 16.02 Skrevet 3. januar 2007 #4 Del Skrevet 3. januar 2007 Hei ToBe 070207 *Høygravid* Tusen takk for mange gode tips og lykke til! Jeg har termin 04.02.07. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrulla Skrevet 3. januar 2007 #5 Del Skrevet 3. januar 2007 Bare koselig! Prøver å få litt oversikt selv, så har samlet det jeg har kommet over. Er førstegangs, så er helt sikkert ting som ikke trengs. Synes uansett det er bedre med litt for mye enn litt for lite ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #6 Del Skrevet 7. januar 2007 http://www.babyverden.no/templates/Article____4099.aspx Her kan du lese hva du bør ha m dg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå