Gå til innhold

min baby sover bare på venstre side......

Anbefalte innlegg

Skrevet

når jeg legger han på ryggen han legge hode på venstre side eller snurer seg på venstrer side .han vil ikke legge seg på høyre side. han er 5 uker . med deres baby da?? har lest en artikkel ang skjev nakken til spedbarn og ble innmari redd :( men han beveger hode til høyre side når jeg skal amme da.

Skrevet

mathias lå litt sånn på siden når han va mindre. men har slutta me det nu

Skrevet

det gikk helt fint her altså!! har ikke hatt nå problema der

Skrevet

Min var å sånn, alle har en favoritt side. Han er liten enda, så ikke stress for mye, men forsøk å feks snu hodet hans til h mens han sover. Stell han fra h side osv. Gjør alt for å oppmuntre han til å se til h. Ikke så lett i starten, men det blir enklere etterhvert som han blir mer interessert i ting rundt seg!

Skrevet

Min var også sånn. Lå på høyre side i mange måneder til hun plutselig fikk sansen for venstre side i tillegg. Pass på å lek med han fra den siden han ikke sover på så han ikke blir stiv i musklene.

Skrevet

hei sønnen min er også slik . og kroppen hans buet seg også vi var til fysioterapaut, og de sa at dette retter seg , men legg gutten din på høyreside og legg støtte i ryggen slik at han ikke får snudd seg når hane er våken de skal sove på ryggen men i våken tilstand kan de ligge på magen som også er god trening. og så "tvinger du han litt til å ligge på motsatt side av favoritt siden sin. har hørt noen legge støtte ved hode slik at barnet ikke får snudd det mer enn rett opp eller til den siden de ikke legger det til så mye.

dette er helt vanlig, og kommer gjærne av at de har ligget litt skjevt inne i magen. og så er hodet kansje litt skjevt og derfor tyngre på den ene siden så da legger de det gjærne dit.

men ville tatt dette opp med hs, slik at de får sett på dette og de ser at sdet ikke er en annen årsak til at ditt barn ligger med hodet til venstre side.

dette skal du ikke bekymre deg for bare hjelp han når han er våken og la han ha sin favoritt side når han sover da sover han best.

Skrevet

Eller du kan la ham sovne slik han vil men flytte hodet hans når han sovner. Veldig greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...