Gå til innhold

Når begynte dere med babygymmen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn at de kan ligge å se og studere litt på den...?

Skrevet

2-3 uker tror jeg. begynte å slå i lekene ganske tidlig, og tok i de og snudde på de da før han var 8 uker.

Skrevet

Å ja,da kan jeg vel sette den opp da.Jenta er 6 uker...

Skrevet

hei gutten min fikk slik i jula han så da har han fått lov å ligge å titte litt på den hver dag siden. han er ikke så interesert enda men det hender at han tilfeldig kommer borti noe og da blir han litt overasket ser det ut som for dette rører på seg da. og skrangler litt. mystiske greier det der.

gutten min er jo like gammel som din hvis ikke jeg husker feil.

Skrevet

Da prøver vi å sette den opp...hun er så fryktelig interessert i alt rundt seg,så kanskje hun kan titte litt(alene) på den:-)

Ja,de er vel omtrent like gamle de...jenta mi er født 20.november.Din?

Skrevet

Kjøpte en da snuppa var 2,5 mnd. Falt ikke så veldig i smak. Hun tok litt på ting og sparket litt i ting, men så gikk hun lei etter ca 30 sek. Og nå ruller hun seg bare vekk fra den (4 mnd), så vi har egentlig ikke hatt så mye glede av den i det store og det hele. Hehe.

Skrevet

hei honningmelon det var det jeg mente å huske at babyene våres ble født samme dag.

Skrevet

Lillepia er 1 mnd idag og vi kjøpte en babygym i går vi:-) Med fine farger så hun kan ligge og se på den:-)

Skrevet

La henne ned på gulvet ifra 1 uke gammel. Hadde ikke vippestol så da ble det gulvet eller vogna.. Lå der ofte sammen med henne i begynnelsen :)

Skrevet

Amalie er 3,5 uker, vi begynte å prøve litt i dag, men skjønte ikke så mye, men hun lå der da, og jeg lekte litt med lekene, så det kom lyd og sånn..hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...