21.april Skrevet 30. desember 2006 #1 Skrevet 30. desember 2006 Har prøvd utallige men synes fasongen er så rar... På de aller fleste blir det en slags tupp frempå... har jo ikke 10cm brystvorte og fylle denne "tuppen" med... Bruker til vanlig bh-er som gir en litt rundere fasong og helst litt vatterte. Noen vet hvor man får kjøpt en god en?
Gjest Skrevet 30. desember 2006 #2 Skrevet 30. desember 2006 Lindex har fine.. de kjennes litt vatterte ut.. :-) Så ser de ikke så kjerring ut,hehe Jeg HATER bh-er uten bøyler og som ikke er vatterte egentlig,så blir rart og uvant med amme bh.. Men man venner seg nok fort til de. Lykke til på amme bh jakt
Bea80 & Gullgutten Skrevet 30. desember 2006 #3 Skrevet 30. desember 2006 Jeg var på cubus og kjøpte en triumf amme bh, den virker kjempegod, og puppene såg greie ut selv om de ikke er melkesprengte enda ;) Den var uten spiler og kostet 300,- Jeg bruker også vatterte bh er til vanlig og er avhengig av spiler, men denne syns jeg virker kjempegrei ;)
Gjest Skrevet 30. desember 2006 #4 Skrevet 30. desember 2006 jeg har også sett på de fra triumph på cubus,fant ut at jeg skulle vente til etter melka har kommet siden de koster en del..så jeg ikke ender opp med helt feil størrelse.. :-)
findus Skrevet 30. desember 2006 #5 Skrevet 30. desember 2006 Hehe. De blir jo litt "vatterte" med diverse ammeinnlegg og greier, da;-) Harkjøpt en amme-BH, men tør ikke kjøpe flere enda før amminga er i gang - jeg vet jo ikke hvordan puppene mine blir da...
Maisie Skrevet 30. desember 2006 #6 Skrevet 30. desember 2006 Har også kjøpt en sånn lett-vattert en på Lindex. De er ikke dyre. Spanderer heller på meg en Triumph etter fødselen når jeg er mer sikker på størrelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå