Happy H Skrevet 30. desember 2006 #1 Skrevet 30. desember 2006 Hei igjen folkens... Va her inne for en stund tilbake, og ble spådd av dere flinke snille jenter her inne.. Lurer på om dere fremdeles ser noe graviditet på meg i nærmeste fremtid.. Hva kjønnet blir og Om alt kommer til å gå bra???? Født 15.06.80 Ønsker alle sammen et riktig godt nyttår. MÅtte d bringe masse lykke til alle snille jenter her inne:)
Happy H Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #2 Skrevet 30. desember 2006 Dytter opp litt, va komt så langt ned no=)
Happy H Skrevet 31. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 31. desember 2006 opp igjen, går jammen fort nedover no.. =)
Elastica Skrevet 31. desember 2006 #5 Skrevet 31. desember 2006 Tror at du snart kommer til å får deg en positiv overraskelse vennen og at alt kommer til å gå fint!! Krysser fingrene for deg og LYKKE TIL !!!
Happy H Skrevet 31. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 31. desember 2006 jippiiiiii....tusen takk for at du hadde tid!!! Ser du noe kjønn? Vi har en jente fra før, så eg vet pappaen hadde syntes d va stas m en gutt.. Du vet mannfolk og gutter..hehe...sjøl om han e den stolteste pappaen t jenta vår
Elastica Skrevet 31. desember 2006 #7 Skrevet 31. desember 2006 Det skjønner jeg godt :-) Jeg fikk opp gutt med en gang jeg -så jeg håper det stemmer!! Klem
Happy H Skrevet 31. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 31. desember 2006 Blir veldig spennende å se!!!!!!! Håper veeeldi på en positiv test snart:) Hadde vert kjempe morro m en gutt,men eg syns no d hadde vert like kjekt m en jente. Bare alt e bra betyr d ingenting.. Ser du også ønsker en litn spire..Håper det klaffer for deg og snart vennen.. Det måtte være den beste nyttårsgaven til oss begge :0) Håper du får en kjempe fin nyttårsfeiring i kveld:) Et lite spørsmål til..kan d se ut som eg tester positivt no om noen dager?? Lurte på å ta et glass vin til maten i kveld..vil ik d då..hihi.. Stor klem til deg
Elastica Skrevet 31. desember 2006 #9 Skrevet 31. desember 2006 Litt vanskelig å si vennen, men et glass vin eller to kan du ta uansett fordi du ikke deler blodomløp med spiren så tidlig. Ha en super nyttårsfeiring og lykke til vennen!! Er helt enig med alt du skriver og du høres ut som en super jente:-) Klem
Happy H Skrevet 31. desember 2006 Forfatter #10 Skrevet 31. desember 2006 då skal eg krysse fingre for oss begge to!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gir en lyd når det skjer noe eg:) Kose deg masse masse i dag! eg gleder meg til den gode maten, et glass vin og mye kos!!!! Vi snakkes på nyåret min venn:) Big Hug
Happy H Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 1. januar 2007 Noen andre som ser det samme som elastica???? Hååååååper d!!!hihi...
Happy H Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #13 Skrevet 1. januar 2007 Det gikk jammen fort nedover her no...
Happy H Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #14 Skrevet 1. januar 2007 Masse aktivitet her inne no, så eg gir denne endå et lite dytt opp:)
Happy H Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #15 Skrevet 2. januar 2007 God morgen alle sammen! Da var det på tide met et lite dytt her igjen:)hihi... Håper alle får en strålende dag! Stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå