Gå til innhold

Masse blankt slim, ikke utflod......hva er det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sorry detaljer men er nå to dager over og har i dag fått masse slim, ikke i hele tatt som utflod og i mye større mengder.....men ikke noe blod eller farge blandet inn i. Kan dette være slimproppen likevel? Er mye seigere liksom enn utflod....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har fått vite at slimproppen ikke nødvendigvis trenger være blodblandet..jeg har hatt masse blankt slim et par dager nå jeg også..tror muligens slimproppen har gått..er 11 dager til termin her..men iflg.mens terminen er det kun 4 dager..så vi får se om jeg har rett..har hatt mensmurringer, maserier og kjempe nedtrykk et par dager nå..

Skrevet

Spennende da:) VI får krysse fingrene og ser hva som skjer. I alle bøker og sånn står det at slimproppen er blodblandet enten brunlig eller med friskt blod, men mener jeg har lest her at flere ikke har hatt dette. Du får ha lykke til!:)

Skrevet

Kan komme en del utflod lignende slim dagen etter sex,hvis du har hatt det i det siste;)

Skrevet

sex, hva er det;)? hehe. Nei det er så lenge siden at kan nok ikke være det nei....hadde det hele dagen i går, og jammen meg akkurat likedan da jeg våknet i dag også. Er snakk om store mengder........

Skrevet

Spennende Kristinpia!!! Det er ikke lenge igjen nå, uansett,,,

Klem, 30+5

Skrevet

Nei, jeg håper inderlig ikke det. Nå er jeg klar:) Sannsynligheten for januarbarn er stor da:) hehe.

Skrevet

jeg hadde det slik døgnet før jeg fødte!!! masse slim, tørket og tørket helt blankt...så det er nok nært forestående. slimproppen behøver ikke å være en propp....men kan være slik som du har nå!!tegn på at det åpner seg.

Skrevet

Så spennende da :) 2007 er jo et fint årstall da ;)

Krysser fingrene for at det skjer noe snart jeg!!!

Skrevet

ja..jeg har hatt skikkelig med slim i to dager nå...ikke minst skikkelig maserier...kynnere hver time idag...jaja...uansett blir det nok ikke 2006 barn på oss..tenker at 2007 barn er helt greit..er bedre å bli født tidlig på året enn sent tenker jeg da..hehe..jaja..lykke til alle sammen...forresten,,min mor har fire barn og hun også sa hun slimet en del bare få dager før fødsel...pluss en del maserier...så det er nok ikke lenge igjen...

=0)

Skrevet

Åh, så spennede!! Kom en litt gulig "klump" i sted og slim-mengden bare øker! Pluss at jeg har hatt mens-murringer i korsryggen en stund nå:) Lykke til dere andre som venter også, kanskje går jeg mot fødsel!:)

Skrevet

Du får iallefall ha masse lykke til skulle det inntreffe nyttårsnatten....hihi..

lykke til da..

klem =0)

Skrevet

Åååå, spennende! Kanskje du får nyttårsbarnet nå da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...