Gå til innhold

Om å slenge seg i lysekrona...

Anbefalte innlegg

Hallå!

Romjulsrapport frå Gokk: Vi har vore på familiebesøk i jula, som stort sett har bestått av eting (stønn). Men det har nå vorte nokre turar og avislesing mellom slaga også. Dagbladet fornekta seg for øvrig ikkje, med gode råd om korleis ein kunne ha sex med familie på alle kantar. Eitt av ekspertisens råd var å prøve å vera LITT stille, f.eks. avstå frå å slenge seg i lysekrona og ule under akten... :) Vi flirte godt, heile familien. Det er så ein kan lure på kva for sexvanar slike ekspertar har... Gubben nekta for øvrig å prøve (å slenge seg i lysekrona), sidan han meinte det mangla lysekrone her. Litt uanstendigheter har det likevel blitt, og sidan eg etter planen (?) skulle ha EL omtrent på den tida, kan ein jo alltids håpe på teljande resultat i det nye året. (Har ikkje fått kjøpt el-testar, og forholda er uansett ikkje optimale for slikt her). For øyeblikket oppfører magen seg slik at ein skulle tru eg VAR gravid, men det er nok berre julematen som lager krøll i fordøyelsen. Eg har gått til kakestreik i håp om at det hjelper.

Jaja, slik går no dagan :)

Nyttårsklem frå

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7590326-om-%C3%A5-slenge-seg-i-lysekrona/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann =)

Jeg har også hatt el nå i romjula, men har lagt syk.... Stakkars meg!!

Men vi har likevel greid å trykke imellom litt kroppsøving ;)

Håper vi er heldige DENNE gangen da! Begynner å bli ironisk på hele greia men...

Håper dere alle får en flott nyttårsfeiring i morgen!!

Klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...