Gå til innhold

Er det noen desemberdamer her som egentlig er novemberdamer?


Honningmelon

Anbefalte innlegg

Hørte jo til desemberklubben på BIM da,men så fødte jeg 20. november,så hører egentlig til novemberklubben.

Men,føler meg mer "hjemme" her,så lurer på om jeg blir her:-)Stikker vel innom november innimellom,men er så dårlig med liv der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg hadde termin 11 des. men ble tatt med planlagt ks den 30 nov. Men...holder meg her allikevel jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terminen var 3des og sønnen min ble født 29 nov, så jeg har jo vært på desember klubben på bim så da blir det til at jeg titter mer innom her enn på november siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jepp!

hadde termin 8. desember og fikk 15. november!!

blir her hvor jeg føler meg hjemme.

skal ikke innom novemberklubben, tror jeg.. føler ikke no behov for det nå, i allefall :))

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Jepp!

 

Hadde termin 27.desember, men ble forløst med hastekeisersnitt 3.november. Kommer kun til å være i desemberklubben siden Håkon er født såpass mye for tidlig vil han følge utvikling som om han kom til termin. Vil bare være rart å være i novemberklubben da siden dde vil ligge kjempelangt foran oss i utvikling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp....Hadde termin 12 desember,vesla kom 24 november :)

Men nekter novemberklubben,hører hjemme her :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og.. opprinnelig termin var 3. desember, men fødte allerede 6. november. Lille gull var heldigvis helt "ferdig" så alt har gått kjempefint. Og tenk... han er snart allerede 2 mnd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde termin 9 desember, men fødte 26 november. Føler meg mer hjemme her på desembersidene. Har vært innom på november for å kikke, men der var det lite folk ja. Kjedelig.

Så jeg kommer nok til å bli her:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hadde termin 2 desember men lille jenta mi kom 12 oktober...

men har holdt meg til desemberklubben på bim og fortsetter her.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...