Gå til innhold

Hvor gamle var deres babyer når de satte seg opp selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gullklumpen her klarte det for første gang idag, ble helt overraska jeg=) plutselig satt han der på skakke, han lå på magen først...

Han er 8,5 mnd og krabber bakover=)

Skrevet

Han var 5,5 mnd gammel. Men i begynnelsen satte han seg bare opp når han var uten bleie...nå er han 8,5 mnd (f. 20.04.06) og sitter,krabber, står og går langs bord o.l... =) Har aldri krabbet eller aket seg bakover lillegutten her da...

Skrevet

Lukas satt seg opp selv da han var 10,5 mnd ;o)

Skrevet

Min satte seg opp på julaften :D:D:D:D

Da var han 8 mnd og 5 dager gammel :D Gjett om jeg skvatt litt til når jeg plutselig så at han satt :P

Skrevet

Trodde gutten min var treig jeg...han gjør det ikke enda. Er også 8,5 mnd. Kjenner en del med jenter, og de er vel litt raskere. Mange stresser sånn med det med sitting. Synes personlig ikke noe om å sette dem opp. Stakkars, de skjønner jo ikke hvordan de skal komme ned igjen. Mye bedre å la dem klare det sjøl ja. Blir moro når han klarer det. Foreløpig er han strålende fornøyd med å krype i rekordfart, den lille "moppen" vår...

Skrevet

Vesla her satte seg opp selv 7mnd gammel:-) Gikk fra ryggliggende, så til siden og opp. Har ligget i sit-up posisjon fra hun var 3mnd, så må ha noen sterke magemuskler!!

Skrevet

Han var 7,5 mnd. Han setter seg opp i sengen hele tiden, men kun 2 ganger på gulvet. Han er 8 mnd. i dag.

Skrevet

min sitter mye på huk når han leker..dette begynte han med da han var 7,5 mnd..han setter seg av og til opp på rompa..men blir ikke sittende der, han går tilbake i krypestilling og opp på huk igjen! har vist mye bedre oversikt slik:)

i mødregruppa vår er det barn fra 8mnd til 10mnd..der er det bare to barn som setter seg opp selv, min og ei lita tulle på 8,5mnd! Ser det er store forskjeller!

Skrevet

junior har sitti lenge, men startet nå akkurat med og sette seg opp selv og legge seg ned, han er 10.5 mnd han krabber ikke enda, men kommer vel snart, han øver mye her iallefall..

Skrevet

Gutten min var nesten 10 mnd. da han satte seg opp alene. Etter det skjedde alt i ekspressfart:-) Nå krabber han, reiser seg opp og krabber i trapper.

Skrevet

Snuppa gjorde det i forrige uke.. da var hun 10,5 mnd gammel.

to dager etter reiste hun seg etter møbler, og når går hun rundt møblene og... glemmer av ogtil å holde seg og står da like fint... for to uker siden lå hun nesten bare der...

Så her har det gått i ekspress fart når det først begynte å skje noe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...