første-27 Skrevet 30. desember 2006 #1 Skrevet 30. desember 2006 Er 31 uker på vei og har den siste uken begynt å få vondt i skambenet/symfysen når jeg står/går. Noen som vet hvorfor, hva man skal/ikke skal gjøre? Har det noe med bekkenløsning å gjøre? Har jo ikke vondt i ryggen. I går var det så vondt at jeg nesten ikke klarte å reise meg opp eller gå. Er litt bekymret for hva dette kan væra! Skulle gjerne ha snakket med jordmor eller lege men er jo stengt nå..... Takker for alle råd/svar:-)
Ninababy Skrevet 30. desember 2006 #2 Skrevet 30. desember 2006 hei... ikke at jeg er verken lege eller jordmor...men jeg tror det er bekkenløsning du har. Begynte på samme måten med meg, jeg har heller ikke vondt i ryggen, kun i symfysen og hoftene. Jeg ble sjukemeldt 100 % hadde store problemer med å gå.Jeg kjente det i flere uker uten å ta hensyn til det, og endte nesten på krykker, så ta hensyn så fort du merker det!! Er ikke så mye å gjøre med det tror jeg, er isåfall vanntrening og fysio. Kan bli bedre av dette, men det forsvinner ikke. Håper du finner ut av det....føler med deg, det er forferdli vondt...
Mamma Brumm Skrevet 30. desember 2006 #3 Skrevet 30. desember 2006 Høres ut som bekkenløsning ja! Har hatt det sånn selv en god stund nå men hos meg er det ikke konstant, verst om morgenen når jeg skal komme meg ut av senga. Klarer ellers å fungere helt normalt. Kjennes ut som jeg er støl på en måte. Snakk med fastlegen din så får du en henvisning til behandlig hvis du føler du trenger det. Legen min sa at det er ikke så mye man kan gjøre før fødselen, man får som regel bare noen øvelser som kan hjelpe deg. Men hvis du har vondt eter fødselen har du rett på gratis behandling. Nå må du batale en liten egenandel tror jeg. Ikke helt sikker, har ikke vært til behandlig selv. Ta det vært fall med ro, unngå ting som gjør det verre! Lykke til!
fikk prins 11.01.07 Skrevet 30. desember 2006 #4 Skrevet 30. desember 2006 jepp..høres ut som bekkenløsning...hadde det samme fra uke26 jeg da..har hatt kraftig bekkenløsning og brukt krykker...så det er ikke mye godt det der........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå