Gå til innhold

"Utslett" ved soppinfeksjon, hvordan

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser dette ut? Jeg har tatt en canesten kur med stikkpille, og smørt kjønnsleppene i tre uker. Huden på de indre leppene var fin og "hel" tidligere, men nå er den rød, sår og huden ser helt sprukken ut, samt at det er masse "kjøtt-topper" der, huden har liksom fått "vulkaner". Er dette også tegn på sopp, eller må jeg bekymre meg.

Prøvde å nevne det for legen min i går, men hun sa bare at det var så mye hormoner i kroppen når man er høygravid, så det skulle jeg ikke tenke noe på, ville sikkert gå bort etter fødsel. Synes ikke det var så betryggende jeg da, vil jo gjerne vite hva dette er - og om det finnes noe å smøre på. Klør ikke. Svir litt når jeg smører med Canesten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert sopp ja. En venninne av meg fikk sopp i armhulen i sommer og det var rødt med kviselingnende topper. Klødde visst ikke, bare svidde så det høres jo ut som om det er det samme som du har. Men vet ikke om det forskjell på sopp på forskjellige steder på kroppen. Skjønner at du er litt bekymra og vil ha det bort nå, det er jo ikke noe behagelig akkurat!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...