Gå til innhold

Til alle dere som har lykkes med en el.annen form for prøverør

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen !

Følger litt med innimellom på disse sidene som betydde SÅÅÅ mye for meg i perioden vi forsøkte å bli gravid.

Nå var jo jeg kjempeheldig og ble gravid ved første ICSI forsøk og sitter her med ei lita tullemor som er to og en halv måned. Ho er verdens skjønneste unge selvsagt :-), og et smil fra ho får meg til å glemme resten av verden.

Til alle dere som prøver vil jeg bare ønske riktig masse lykke til, stå på og ikke gi opp.

Til Paddelora som jeg husker fra min tid som aktiv på disse sidene:

Kjempebra du endelig ble gravid, at du er halvgått, ønsker deg masse

lykke til med svangerskapet og fødselen.

Kjempeklem til dere alle fra

Fortsetter under...

Så koselig tråd. gøy å lese alle lykkehistoriene!!!!

her er min (igjen...)

vi ble utredet og ble satt i båden for uforklarlig barnløse. etter 3AIH forsøk begynnte ivf runden. vi satset alt og jeg gikk til akupunktør tok vitaminer og fulgte alle råd, trappet ned jobben noe. vel det gikk alt for godt jeg ble overstimulert og sprekksjuk men ut kom 30egg. og ingen oppsetting. 1fryseforsøk neg. 2 fryseforsøk kom etter en lang ferie, var jeg lei av alt jeg måtte og ikke, gav litt blaffen. men sannelig klaffet det og idag er jeg gravid i uke 25 med en liten prinsesse!

lykke til å stå på det går til slutt. venninna mi fortalte meg at endelig etter 8ivf er hun endelig gravid med et lite frø hvor hjertet banker.!!

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...