NydeligeGuttenKom05.03.07 Skrevet 30. desember 2006 #1 Skrevet 30. desember 2006 Syns jeg har kjent så lite liv i dag... Har a kjent litt.. (tror jeg..) Jeg kjenner ikke så mye til vanlig (veit ikke hvorfor), men syns det har vært mye mindre i dag.. Noen råd om hvordan jeg kan prøve å få litt liv? Er ikke lenge siden jeg var på UL pga. lite liv, ca. halvannen uke siden, å alt var i skjønneste orden.. Kan den bare ha snudd seg? Burde jeg ringe føden, eller kan jeg se det an utover dagen/kveden? Når burde jeg evt. ta kontakt med dem? Er i uke 29+1.. Setter stoor pris på svar!
Gjest Skrevet 30. desember 2006 #2 Skrevet 30. desember 2006 Jeg er i uke 30 + 4 å hender jeg har det på samme måte... Prøv å drikke noe iskaldt eller noe med mye sukker... Dytte på magen? Jeg pleier å legge meg på senga å dytte å riste litt på magen å kjenne godt etter om jeg merker noe... Hvis du er veldig bekymret er det lov å ringe å prate med føden, de er jo der for å hjelpe Lykke til!!
Lystpåentiljeg Skrevet 30. desember 2006 #3 Skrevet 30. desember 2006 Er ganske vanlig at babyen har noen rolige dager, uten at det er noe galt med det. Du har ikke noe å lytte med da, så du hører hjerteslagene? Kanskje noen du kjenner har en babywatcher, så kan du bli beroliget ved å se at pulsen er normal? Ellers sier jeg som hun over, drikk feks kald cola og spis noe søtt, vekk babyen ved å dytte på den. Sliter du fremdeles med å kjenne liv, og føler deg uttrygg så er det jo bare å slå på tråden til føden igjen.
NydeligeGuttenKom05.03.07 Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 30. desember 2006 Takker for svar! Drakk litt kald cola, å da blei det litt fart på sakene her ja! (Drikker omtrent aldri det, så det har kanskje noe med et å gjøre også?) Men da har jeg i hvertfall kjent liv i dag, og kan roe meg ned litt... Å seff må den må jo få lov å ha en rolig dag, men man blir jo så urolig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå