Gjest Skrevet 30. desember 2006 #1 Skrevet 30. desember 2006 Prøver krystallfiolett mot soppen på puppen. Etter å ha brukt myco..i over 2 uker og det bare har blitt verre, så prøver jeg griseri krystalfiolett. Håper det funker og at tassen ikke blir for fiolett i munnen.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2006 #2 Skrevet 30. desember 2006 hvordan vet man om soppen er borte eller ikke ? Har gått på kur jeg, har fortsatt små vondt i puppene ved amming/pumping, men ikke noe mer enn det. Brystvortene er lyserosa
Gjest Skrevet 30. desember 2006 #3 Skrevet 30. desember 2006 osj da...ennå ikke kvitt det?? håper det funker da.tvi tvi !!!
Gjest Skrevet 30. desember 2006 #4 Skrevet 30. desember 2006 anonym jeg har ikke vondt inni puppen, men huden rundt brystvorta er blank, flassete og små sprekkete...regner med at når huden er normal er soppen borte.
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 30. desember 2006 #6 Skrevet 30. desember 2006 Ædda-bædda-fertila-lillapuppen, hihihihihi. Skal vedde på du egentlig bare synes det er fint med lilla pupper. Bestill deg noe rosa puppe-glitter-bling også, så blir de ekstra fjonge.
Gjest Skrevet 30. desember 2006 #7 Skrevet 30. desember 2006 Så utrolig stilig..Jeg vil også ha farge på puppene..Hvos fikk du det sa du...? ;P
Gjest Skrevet 30. desember 2006 #8 Skrevet 30. desember 2006 Fint om du gir tilbakemld om det funker eller ikke.... ;-) Har hatt sopp i 4 mnd og har tenkt å ta tabelettkur nå etter jul så vet hva du sliter med... (2 x mycostatinkur pluss kjærringråd).
♥sjiga♥ Skrevet 30. desember 2006 #9 Skrevet 30. desember 2006 Fertila trodde lilla og fiolett var advents farger jeg det er vel rød og grønt nå i jula. jaja jeg også syntes at fiolett er sexy. kansje jeg skal male puppene mine jeg å.;p nei vi får håpe at det hjelper. viste ikke at man kunne bruke krystalfiolett på puppene og amme jeg da så jeg hadde ikke tenkt på det.
Gjest Skrevet 30. desember 2006 #10 Skrevet 30. desember 2006 har penslet en gang til for det gikk litt av i dusjen.....og det ser ut til at dette er saker som funker!!!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2006 #11 Skrevet 30. desember 2006 har selv slitt mye med både sopp og brystbetennelser. holdt på å gi opp ammingen etter to mnd med full pumping. men til slutt ga det seg, etter en skikkelig rotbløyte med mycostatin via sprøyte til lillemor og canesten til meg. brukte canesten etter hver amming, og vasket det av før. byttet også ammeinnlegg til medela sine, helt fantastiske. har prøvd alt som er. brukte medela sine ammeskjold, det er de tynneste. gjorde forferdelig vondt å amme. men etter masse slit, så funket det med canesten, hadde det prøvd det en gang før uten hell, men denne gangen funket det. lillemor er nå fire mnd, og ammingen går som en drøm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå