Godgutten 07 Junispire :-D Skrevet 30. desember 2006 #1 Skrevet 30. desember 2006 ENDELIG har vi funnet det. Det har ikke vært lett. Men på 3. juledag traff vi et par i Oslo som hadde nettopp dette. Mutsy urban rider understell med besafe izi sleep setet på. De sa de hadde fått det på babyshop i Ullevålsveien i Oslo. Så vi dro rett ned dit, og nå er adapteret bestillt... Vi har prøvd alle andre forhandlere som har Mutsy og HTS seter som vi fant, men ingen har funnet ut noen ting, kun at maxi cosi setet går. Hvis det er noen andre som lurte på dette, så skal jeg skrive inn her når vi har fått det, og hvor det ble bestilt fra.
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 30. desember 2006 #3 Skrevet 30. desember 2006 Hei,Slik vil jeg og ha. Jeg skrev mail til Babyshop om de har mulighet til å sende,siden vi ikke har slik butikk i Sandnes område,og håper jeg får svar over nytt år,men vet du prisen på den? og er det lang leveringstid?
Godgutten 07 Junispire :-D Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. januar 2007 skal skrive svar her så fort jeg vet noe mer om pris, levering etc
Godgutten 07 Junispire :-D Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2007 hei! dette har tatt lang tid. Ville bare si at vi ikke har fåttt adapteret enda, men har fått bekreftet at det kommer innen kort tid. Så vi får se. pris vet jeg enda ikke eksakt, men rundt 400kr sa de. hvis det er noen som skal ha, så anbefaler jeg å ringe til babyshop i ullevålsveien i oslo med en gang. Vi bestilte jo i starten av Januar, heldigvis har ikke småen kommet ut enda, men er bare 3 uker igjen, så det begynner å haste litt
Godgutten 07 Junispire :-D Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. februar 2007 glemte å si at jeg tror de får det fra Stera, der de bestiller Mutsy vognene fra. Man kan jo høre andre steder om de kan ringe til Stera og spørre. Er visst de som er størst på mutsy i norge, men selger kun til forhandlere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå