Gå til innhold

NY pos. tråd: Gravid & lykkelig!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som har noen hyggelige historier dere vil fortelle her inne? Hva gleder du deg mest til i svangerskapet? Hvordan tror du det er å være mor? Hva gleder du deg til å gjøre med babyen din?

 

Her er blod, brun utflod, tidlig UL, SA og MA osv. strengt forbundt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra =O)

 

Gleder meg til å bli skikkelig gravid, så det syntes.... gleder meg til å vise frem magen til våren, i en søt sommerkjole .. hihi.....

 

men aller mest gleder jeg meg til å få se babyene for aller første gang.. gleder meg til å gråte gledestårer sammen med mannen min, smile og le... gleder meg til å bli kjent med de små nurkene,...

gleder meg til å få vite kjønnet så jeg kan finne navn... også å handle inn aby utstyr.. hehe.. det blir kos ;)

 

Masse å glede seg til da....

takk for denne tråden, kjente jeg ble glad når jeg skrev dette ;o)

 

Godt nytt år *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm, hvorfor være anonym når man starter en "hyggelig" tråd? Regner med at du er den samme feige anonyme som ikke våger stå frem med eget nick, som har startet diverse krangler her inne siste tiden. Alle med samme budskap; VÆR LYKKELIG OG UTEN BEKYMRING; ELLER HOLD KJÆFT!

 

Synes også at det til tider blir litt mye engstelse rundt blødning og SA/MA her inne, men nå har det seg nå engang sånn at 1 trimester er et nokså usikkert trimester. Mange har småbøldninger (som oftest helt normalt), og SA er faktisk en realitet for en del i 1 trimester.

 

Det er faktisk fullt mulig å glede seg over graviditeten selv om man engster seg!

 

Synes bare det blir så tåpelig med innlegg der HI fastsetter hva som er lov å si. Det ene utelukker ikke det andre!

 

Og dersom du har så mye imot "negative" innlegg, så er det andre sider du kan besøke og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bravo baby-klar:) På under 10 min. klarte du å ødelegge en positiv tråd - du unner oss visst ikke å være lykkelig du, for et fattig mennenske du er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men baby-klar:).... Her sko me jo ikke krangle!!!

Syns denne tråden va kjempehyggelig!!!(samme hvem som starta den!!)

Takk til du som gjorde det!!

Nå fortsette me å være positive!!!

Fikk tårer i øyene av det ene innlegget her jeg!!

Gjett om det er mye som jeg gleder meg til!!! Bare det å gå rundt å være gravid - med stor mage!!!!!! Da kommer jeg til å være stolt da!!!!!!!!

Og selfølgelig når barnet kommer ut.... Å se reaksjonen til samboeren min...

Å eg glede meg ihel!!!!!!!!!!

Blir i kjempegodt humør over denne tråden eg!!!

Takk for det!;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan det?

Sa bare at det ene ikke utelukker det andre... Er lykkelig over å være gravid, men vet at mye enda kan skje så tidlig i graviditeten. Er dessuten veeeeldig vanlig med blødninger, så ikke rart at dette stadig kommer opp i tråder!

 

Poenget mitt var bare; hvorfor anonym når du er så positiv? Eller redd for å bli gjenkjent for alle de negative og relativt lite reflekterte innleggene den siste tiden?

 

Hilen en svært så lykkelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gleder meg til og bli mor generellt. Og bli en familie:) En ordentlig en! Og kjøpe baby klær og ting.Og jeg gleder meg til og vite kjønn så jeg vet hvordan klær jeg skal kjøpe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til at vi blir en liten familie, at vi får fokus på annet enn det vi har gjort i årevis.. Gleder meg til å skape (så godt som mulig) et trygt og godt hjem med masse gode opplevelser. Til å se at barnet vokser til og lærer.. Dette er vårt første barn så alt blir spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, syns ikke noen skal kjefte når det skal være en hygelig tråd.. ;) jeg gleder meg til å få mage, se barnet mitt vokse, holde rundt det, fortelle nattahistorier, lære det ting, være en familie, og sist, men ikke minst: HOPPE I SØLEDAMMER OG SPISE IS SÅ DEN HAVNER I HALVE FJESET MITT...! :D sammen med min lille "medsammensvorne"... ;) greit, jeg er litt barnslig.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til ALT; første ultralyd (i februar), til å få en stor mage, bli stolt som en hane, opplevelsen av å gi liv til ett helt nytt lite menneske, til å kunne "gi" samboeren min en sønn eller datter, til å holde mitt eget barn for første gang, andre gang, tredje gang...

Jeg gleder meg til å bli en familie, til å fokusere på noe annet enn meg selv, samboer og forholdet vårt. Jeg gleder meg til å få et barn som er helt avhengig av at jeg tar godt vare på det i lang lang tid. Jeg gleder meg til å bli en god mor. Jeg gleder meg til å se barnet/barna våre vokse opp og bli lykkelige!

Dette er en helt FANTASTISK tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...