Gå til innhold

Bakovervendt livmor. Kan det være problemet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har hørt at det har noe å si.... min venninde brukte 12 mnd pga bakoverlent livmor... Men du kan med 100 % sikkerhet bli gravid for det... leste litt om dette på pernille. Det sies at dersom man har tilbakevendt livmor skal du ligge på magen etter samleie.

Men kan veldig lite om dette.

Lykke til.

Klem

Jeg har bakovervendt livmor, og ble gravid på første forsøk!

Skal ikke ha noe og si, de svømmerne svømmer bare, de er ikke så opptatt av hvilken vei de svømmer:)

Er nå gravid med 3. unge jeg da, og aldri hatt problem med å bli gravid:)

Har også bakovervendt livmor, og det tok oss ca ett år å bli gravid men første mann.

Legen sa at det ikke trenger bety at det tar like lang tid nå når vi prøver på nummer 2.

Annonse

Hei der. Bakovervendt livmor kan ha noe å si, ihvertfall ifølge legen jeg var hos på 1. sv.sk kontr (m barn nr 2). Det han sa var at min var så bakovervendt at han m sikkerhet kunne si hvilken stilling vi hadde brukt for å "klare å bli gravid"... (litt grovt ja...,men vi er ikke så nøye på sjargongen nordpå...hehe)

Men han forklarte jo litt etterpå, og sa at de gunstigste stillingene m bakov.b.livm. (når man prøver å lage barn altså) er bakfra,og kvinnen øverst. Da slipper sædcellene å forsere "humpen",er bare å svømme på.

Og ligg gjene m beina opp etter veggen etterpå....

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...