Anonym bruker Skrevet 30. desember 2006 #1 Skrevet 30. desember 2006 Over sambo:-) Utrolig teit i grunn, men klarer ikke la være.... Hele desember har jeg styrt og ordna. Vasket, bakt, kost med ungene, skrevet julekort og handlet nesten alle julepresangene. Ikke få! Han handlet en liten ting til foreldrene mens jeg ordnet resten til de.. Brukte ganske lang tid å finne ut hva ham ønsket seg, og var veldig fornøyd da jeg var ferdig. Han derimot har kun uffet seg hele desember. Kjøpte gave til meg i siste liten....parfyme. Vart så skuffa! Ikke at jeg forventer meg noen dyr gave. Men, har sagt at jeg ikke liker at andre kjøper slikt til meg. Er nemlig plaget med migrene, så er veldig mangen jeg reagerer på. Vet jeg kan bytte selvfølgelig. Men, er liksom litt skuffa likevel... Måtte bare klage litt her inne, for føler jeg ikke kan si noe til sambo. Dessuten handler jo ikke julen om gaver ikke sant:-)
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2006 #2 Skrevet 30. desember 2006 Mannfolk! Slik er det her også. Jeg går lenge og grubler for å finne ut av hva han ønsker seg, han venter i det lengste med å tenke på noe til meg og stresser rundt en halvtime før butikkene stenger på lille julaften. Han spør meg aldri hva jeg ønsker meg heller. Og sist bursdag fikk jeg ikke gave engang. Bitter, ja. Hehe.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2006 #3 Skrevet 30. desember 2006 Ja, blir liksom litt lei meg.. Han sier han ikke liker julen. Men, elsker maten og få gaver selv. Trenger som sagt ikke være noe dyrt, men iallfall noe litt "nyttig" da.
Gjest Skrevet 30. desember 2006 #4 Skrevet 30. desember 2006 Hva er det å mislike ved å ikke måtte gjøre noe som helst. Nei, bortskjemte mannedust..Neste år bør du overlate alt til ham..
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2006 #5 Skrevet 30. desember 2006 Ja, det har jeg tenkt til også. Skal handle til min side av familien, så skal han få handle til side. Han er onkel til 10 stykker:-) Så har jeg gitt beskjed om at neste år kjøper vi ikke gaver til hverandre. Skal heller bruke de pengene å kjøpe noe fint til meg selv:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå