mortilverdensbestejente;o) Skrevet 30. desember 2006 #1 Skrevet 30. desember 2006 Heisann! Er bare nysgjerrig på om det er flere her inne fra Bergen som har termin på samme tid som meg? Jeg har termin 09. april. Har en jente på 5 fra før, og venter en ny prinsesse. Stor aktivitet i magen om dagen, så begynner virkelilg å glede meg nå. Hadde vært gøy å se om det var flere fra samme sted her;o) Godt nytt år til alle vordende mødre;o)
tuppen og lillemor Skrevet 30. desember 2006 #2 Skrevet 30. desember 2006 er oxo fra bergen, har 2 gutter en på 7 og en på 10 og venter nå en prinsesse.. er 27 år og har term 4 apr, men jeg har fått før begge gangene, og gjør sikker det denne gang oxo. godt nyttår til deg oxo...
mortilverdensbestejente;o) Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2006 Da kan det jo være vi møtes på KK;o) Går svangerskapet ditt bra, eller merker du at det blir tyngre i forhold til forrige gang?
trompet (fødeklar) Skrevet 30. desember 2006 #4 Skrevet 30. desember 2006 Hei, jeg har termin 4 april. Har gått fem dager over med begge mine så da ender jeg vel på 9.april som deg:) Merker at det er begynt å bli tungt nå ja. Bare de siste dagen har det vært stor forskjell. Ikke noe tyngre enn forrige gang.... Ønsker deg også et godt nytt år:)
Lovehearts Skrevet 31. desember 2006 #5 Skrevet 31. desember 2006 jeg har ikke før 20 april. men man vet aldri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå