Gå til innhold

Dere veldig nygravide som skal på nyttårsfest....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

..... hva gjør dere i morgen? gode unnskyldninger for å ikke drikke?

 

Jeg lurte på å ta en tom vinflaske (m kork) å helle oppi død mozell eller eplesaft..... jeg har ikke planer om å spille full eller noe sånt.... men er så redd for at folk reagerer om jeg ikke har noe i glasset.

Kan eventuelt ta i mot et glass sjampis om jeg må, og drikke litt av det, er ikke så redd for et halvt glass her eller der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg e 7uker på vei. Vi skal ha stor fest! 20venner!!!

Alle vett at vi har prøvd å bli gravide en stund, så for meg er det umulig å holde det skjult... Så eg kommer til å si det. Dersom noe sko gå galt(noe som det ikke kommer til å gjør....;-) Så ville nok de fleste fått vite det alikavel..

Eg har vert på innvendig ul - å så at hjerte slo! Så dette kan og må bare gå en vei...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er bare 4+2 så jeg hverken tør eller vil slippe nyheten enda..... og jeg føler at alle forventer at jeg skal bli gravid og derfor går rundt og "vokter" på meg hvis du skjønner hva jeg mener. Litt paranoid ja... he he...

 

Har allerede kjøpt inn flere flasker vin, så kan jo ta med meg liksomvinen min og en vanlig, så kan jeg jo ha den i glasset av og til, eventuelt hente den hvis noen vil smake - så kan de få et helt glass....

 

vi har snakket om denen festen lenge og jeg har vel ropt høyest he he....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal til venner i morgen og der skal jeg ha med meg datteren min, det vil være andre barn der òg. Så da sier jeg at det er ikke naturlig for meg å drikke når det er barn der og spesielt mitt eget. Kan kose seg uten alkohol kommer jeg til å si...Vet ikke hvordan det blir mottat, men den historien holder jeg meg til ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariel alkoholfri rødvin og munkholm. Legg flaskene i varmvann og bytt etikettene med gamle flasker.

Funker bra :-) Har ikke blitt avslørt enda hverfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...