Amabolla Skrevet 7. januar 2007 #201 Skrevet 7. januar 2007 Her og har vært den store gulpedagen-begynte med oppkast i senga-så da måtte jeg i dusjen og så spydde ho i sofaen og utover heile pappaen. Vi har nettopp vært og trillet tur- begynte å regne nå- hvorfor kan ikke snøen få lov til å være snø i stedet for sørpe litt til? Og ja-vesla likte godt å slippe å ligge i hardbaggen i vogna-ingen skriking:) Off-jeg har hikka-pes
simbamamma Skrevet 7. januar 2007 #202 Skrevet 7. januar 2007 Hvem skal starte ny tråd, da? Nå er det jo 200 igjen... Etter å ha vært våken for mating én ekstra gang hver natt denne uka, var LH tilbake på åtte timer i strekk i natt. Det klager jeg ikke på! Gratulerer med god legging i går, Molait! Skal ikke gjøre så mye i dag, tror jeg, er ikke helt i toppform. WHY AM I NOT SURPRISED?!! Vi skal ha navnefest i mars en gang. Datoen skulle være klar rundt jul, så nå har jeg sendt mail for å høre hvilken dato det blir da. Haster jo snart litt... Er fælt å le, men på Kiwi i går så jeg ei dame som trilla rundt på ei av de små vognene unger pleier å bruke. Hu var seriøst kort altså, den lille vogna passa perfekt. Så da er det jo faktisk veldig nyttig at de har slike vogner i butikkene, fant jeg ut... LH er sulten!
Molait Skrevet 7. januar 2007 #203 Skrevet 7. januar 2007 hihihi, jeg er ganske lite, men har ikke begynt på de vongene der enda:) Vi venter vel alle på at Herk skal starte tråd?? Eneste her som ikke har startet tråd og etter mange mnd. på tråd er det vel på tide hun blir tatt opp som tråddame;) Så nå kommer det vel ny tråd i kveld en gang regner jeg meg. Også gått tur i dag. I regnet. Føltes ut som 1,5-2 timers tur, men var visst bare 50min. (på tide å gå mer tur kanskje..) Gikk med M og så på alle de nye naboene våre. Ja husa dems iaf. Ja og vet dere hva???? Edvard sovnet i vogn på trilletur i dag!!!! Har faktisk ikke funka før. Har sovnet på senter og sånn men da som regel med byss og mating og div. Gikk overaskende bra da vi var i LS her om dagen. Men iaf, aldri kunne legge og gå tur sånn. Såklart våknet han noen min etter at vogna stoppa, men det er visst en normalitet har jeg hørt.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 7. januar 2007 #204 Skrevet 7. januar 2007 Hola!! Her er vi oppe og ikke gråter!! Vesla sov hele natten til klokken 9, så her er det ingen problem å ta seg en fest hjemme ) Så digg da, jeg hadde det kjempemoro med gutta her i går. Lørdag 27, har vi ordnet barnevakt, så da skal vi ut i LS og gjøre byen utrygg!!! Gleder meg vilt )
Molait Skrevet 7. januar 2007 #205 Skrevet 7. januar 2007 hehe..hva har vi forran oss nå da tro. En liten skvett brus, en kvart pose tortillachips, en hårstrikk og forstsatt Raff-Raff. (giraffbamsen) Vilikkehøremerfradegomdetcat!!! Men så godt for deg:) Resten av romerikes uteliv skjelver i buksene!! (27 januar..) La E i senga si i stad. Sprinkelsenga. Litt pupp, ned, hyl, smokk, hyl, over på siden, hyl, smokk, hyl, noen dråper vann i minnviken-smattsmatt-sov! Det hele tok vel (fra legge ned) ca. 2 min. Så digg!! Sover vel ikke emr enn 30-40 min igjen (sukk) men samma, er snart kvelden så greit det ikke blir for sent. Den turen tok helt knekken på ryggen min. Skikkelig aue. Skal be M om litt massasje jeg tror jeg. Hvordan ser uken ut? Noen eller noe jeg skal huske eller møte? En tur til Ryen skal jeg. Og svømming på onsdag (gleder meg) Og huff!! Må vel invistere i noe annet enn mammabadedrakt da kanskje. Men har ikke råd før neste "lønning". Æsj, får bare være. Bli med da Ama!! MTG, om du er innom å leser, skal ikke bli med du a? Det er uka etter vi skal til ama eller? Jeg skal ned på babyshopen en tur på tirsdag tror jeg. Eller kanskje i morgen. Noen andre som skal ut dit en tur? Og ja, skulle vi ordne sånne greier i morgen ama?? Kunne kanskje tatt hos deg og så tar jeg babyshop i samme runden.
Herkules Skrevet 7. januar 2007 #206 Skrevet 7. januar 2007 Heg får ta utfordringen jeg da ny tråd kommer nå
Amabolla Skrevet 7. januar 2007 #207 Skrevet 7. januar 2007 Jo-skal se om jeg får fixet den babysvømminga- åå jeg skal jo til tannlegen jeg på onsdag! Kanskje sende pappan på babysvømming i stedet:) Jo-bare å komme hit-babyshop er jo rett borti her så finfint og ta det i samma slengen. huff-vræling nede-må mate....
Petronella♡mor til to Skrevet 7. januar 2007 #208 Skrevet 7. januar 2007 Hei og hå! Vi har vært på juletrefest - i dag og i går... Nå er det nok med det, hehe Sitter å skal lage middag egentlig - men orker egentlig ikke. Skulle hatt fiskemiddag i dag, men det blir spaghetti og kjøttsaus. Etter litt kaker, boller, brus og godteri - gidder jeg ikke bruke 1 time på kjøkkenet for å tilberede middag. Spaghettti slår godt ann uansett... Min lille natteengel A har ikke vært helt natteengel de siste to nettene. Begge nettene har han våknet ved 5 tiden og skreket fordi han har snudd seg på magen. I dag holdt han på en time - urk. Jeg stroppet han tom fast på begge sider i posen til slutt, men akk, han klarte å vri seg rundt allikevel - er det virkelig mulig!!!!!!!! Posen lå som den skulle, men han snudde overkroppen "utenpå posen" og underkroppen inni posen - burde ikke være mulig men... (kanskje se det positive i det og legge inn et innlegg på begavede barn - hihi) Skal han holde på sånn får han vær så god å venne seg til å sove på magen - gidder ikke sånn å fly i en hel time som i morges... Men han har 3 duppen på dagen nå da i alle fall, sov fra 930-1010, 1215-1500 og sovnet nå 1700 e juletrefesten, men det er jo ikke nå jeg vil sove - hehe. Nåvel skal ikke klage jeg da *tarmegselvinakken*!!!! Vel vel - får vel begynne med middagen da - så mann og barn blir fornøyde ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå