Herkules Skrevet 5. januar 2007 #176 Skrevet 5. januar 2007 Nå så jeg at jeg glatt hadde hoppet over dt meste av innlegg her på et mystisk vis. mulig jeg ikke hadde oppdatert siden eller no sånn i allefall jeg er egentlig opptatt på torsdager men kan nok få det til engang i blandt. så er det snakk førstkommende eller ? orkerikkeskjekke Sovepose skulle jeg kommentere ja jeg ønsket å kjøpe denne Odenvälderen men så fikk jeg en kul sak til jul en sovepose en ekte soveposer for bebiser den er laget av dun og er slik som proffene har med seg ut på tur (forstinnsvis i større størrelse) Den er mye lettere og tynnere enn Odenwälderen, men er nok god og varm og kul he he Kjøper ikke en til med mindre kulda setter inn for å si det slik.
♥Tiny Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #178 Skrevet 6. januar 2007 Stikker bare innom midt i pakkinga for å ønske dere en fortsatt god helg!!!! Drar om ikke så altfor lenge, men først må han derre trege mannen min få ræva i gir... Natta var forsåvidt helt grei
Amabolla Skrevet 6. januar 2007 #179 Skrevet 6. januar 2007 Herkules: har ingen gode råd-bare alle min støtte og sympati:) Tiny: god tur! For å få fram ett smil så kan jeg lime inn noe jeg fikk på mail i dag: Guys Side Of The Story Finally , the guys' side of the story. (I must admit, it's pretty good.) Hopefully we will soon hear " the rules" again from the female side. Now here are the rules from the male side. These are our rules! Please note... these are all numbered "1" ON PURPOSE! 1. Men are NOT mind readers. 1. Learn to work the toilet seat. You're a big girl. If it's up, put it down. We need it up, you need it down. You don't hear us complaining about you leaving it down. 1. Sunday sports. It's like the full moon or the changing of the tides. Let it be. 1. Shopping is NOT a sport. And no, we are never going to think of it that way. 1. Crying is blackmail. 1. Ask for what you want. Let us be clear on this one: Subtle hints do not work! Strong hints do not work! Obvious hints do not work! Just say it! 1. Yes and No are perfectly acceptable answers to almost every question. 1. Come to us with a problem only if you want help solving it. That's what we do. Sympathy is what your girlfriends are for. 1. A headache that lasts for 17 months is a Problem. See a doctor. 1. Anything we said 6 months ago is inadmissible in an argument. In fact, all comments become null and void after 7 Days. 1. If you won't dress like the Victoria's Secret girls, don't Expect us to act like soap opera guys. 1. If you think you're fat, you probably are. Don't ask us. 1. If something we said can be interpreted two ways and one of them makes you sad or angry, then we meant the other one 1. You can either ask us to do something Or tell us how you want it done. Not both. If you already know best how to do it, just do it yourself. 1. Whenever possible, Please say whatever you have to say during commercials. 1. Christopher Columbus did NOT need directions and neither do we. 1. ALL men see in only 16 colors, like Windows default settings. Peach, for example, is a fruit, not A color. Pumpkin is also a fruit. We have no idea what mauve is. 1. If it itches, it will be scratched. We do that. 1. If we ask what is wrong and you say "nothing," We will act like nothing's wrong. We know you are lying, but it is just not worth the hassle, besides we know you will bring it up again later. 1. If you ask a question you don't want an answer to,! Expect an answer you don't want to hear. 1. When we have to go somewhere, absolutely anything you wear is fine... Really . 1. Don't ask us what we're thinking about unless you are prepared to discuss such topics as baseball, the shotgun formation, or golf. 1. You have enough clothes. 1. You have too many shoes. 1. I am in shape. Round IS a shape! 1. Thank you for reading this. Yes, I know, I have to sleep on the couch tonight; ***But did you know men really don't mind that? It's like camping!
Herkules Skrevet 6. januar 2007 #181 Skrevet 6. januar 2007 Høres ut som en mann ja:) Igår fikk oskar grøt han skjønte det med engang teskje gape smake svelge kom bare ut igjen når det ble for mye Han fikk såkalt smaksprøve, etterpå fikk han masse pupp. Vi begynte leggingen kl 20 og han sovnet ved puppen men det var skrik så fort han traff sengen, tok han opp roet han og så ned igjen men det var bare helt utrøstelig. Jeg lot han ligge å skrike litt for å samle meg og for å finne sjalet (er litt avhengig av det hvis jeg må bære rundt ) tok opp en helt utrøstelig utskreket gutt og så sa det bløæøæø så kom dt helt enorme mengder gulp-spy ut over alt æsj(og dårlig samvittighet til mor) så var det ned foran vedovnen på pappas fang der han ble skiftet på Etter denne uttømmingen var vi klare for påfyll og det skal jeg si det ble så sovnet han ved puppen. 1,5 t med legging så da var det kvelden 21.30 ferdig med amming 1 kl 23.30 ferdig med amming2 kl02.30 ferdig med amming3 kl 6.00 ferdig med amming 4 kl 9.00 sto opp 10.10 amming enellerannengang sovnet kl 12 og sover ennå Jeg kan ikke klage på produksjonen av melk da jeg ammet jo full dose både kl 2015 og 2115 ca og så 2 timer senere. osv. PT hvor mye grøt kan jeg gi i dag? og er det best med 2 g smaksprøve eller? kunne være greit å få denne gutten på grøt nå Utifra noe jeg har lest så har jeg kommet frem til at han skal ha ca 1,2 l mm og det tilsvarer noe sånn som 10 ganger amming i døgnet ja molle alt kan regnes på og telle Har jeg sagt at om jeg ikke får sove så finner jeg etteller annet å regne på? Gjerne noe med deling så det blir litt desimaler og sånn så det blir passe komplisert
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 6. januar 2007 #182 Skrevet 6. januar 2007 Gått tur i det nydelige været i dag vi da )) Er jo bare så digg ute!! Natten gikk knirkefritt. Siste pupp halv sju tiden og litt slumring etter det. Vi var på storsenteret en tur etter siste puppen, så hun døset litt i vogna mens vi var det. Så flaske klokken 21, bad, bleie, pysj, vogga og sovnet for natten rundt klokken 23 (er aldri helt sikker på når hun sovner, for hun ligger bare i vogga og pludrer for seg selv en time eller to før hun sovner for natta). Ingen nattamming i natt heller, for vesla sov til 8.15 ) Får huset invadert av gutteslamper i kveld jeg da. Er jo stormatch på tv i kveld, så da har mr T invitert 3 kompiser hit. Men blir bare moro det, for skal drikke litt etterhvert jeg også, når snuppa har fårr siste puppen for kvelden. Blir nesten som en liten hjemmefest ) Men ulempen er at det må ryddes litt før det kommer folk da.....
_svana_ Skrevet 6. januar 2007 #183 Skrevet 6. januar 2007 Nydelig vær og nydelig vær... her på berget er det tåke di luks. Får også besøk i dag. Av Bjørnar med foreldre, ja Moll, du vet hvem jeg snakker om. Bjørnar er 4 måneder nå, regner med at det fortsatt er stor forskjell på han og EA, men ikke like stor som sist gang. Er selvfølgelig dritmissunnelig på nettene dine, Cat, men det vet du jo. Natta var på det jevne her, bortsett fra at E synes det er noe tull å sove etter amming. Han er bøttetrøtt, men klarer ikke helt å sovne på ryggen. Tror han er tett i nesa, men hverken jeg eller H var klar nok til å gå å hente dråper og suger. Han sovna oppå H til slutt. Ellers amming sånn at jeg var i seng 2330 og ny runde rundt 0230 og 0630 (gang alt med to). Etter amming 09 var H oppe med de så da fikk jeg sove fra 10-12! :-D Men fortsatt trøtt da... Kan nevne at E sleit med luft og tull og knip, men var heldigvis i søvn kl 21. Han gikk fra å slite med det til å bli sulten. Vanskelig å skjønne forskjellen på mageknipgråt og sultengråt når overgangen er glidende. Spurte om han var sulten, men det var han ikke. 20 minutt senere holdt han på å dø av sult. Dumme meg som ikke skjønte det litt tidligere... Men har brent meg på å gi mat til mageknipgutt før jeg. Gjør bare vondt verre. Har fiksa ferdig dåpsinvitasjoner nå. Greit at noe årnær sæ.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 6. januar 2007 #184 Skrevet 6. januar 2007 Hel&%#¤&%%/&¤%¤/&%%()=)/¤W#%¤#E&¤¤ tappetårndrittæsjemøkk assa!!!! Her har vi kjøpt in 15 liter med øl og invitert til fotballparty også plutselig velver det røyk ut av faenskapet og lukter like svidd gummi som hos ei brasiliansk hore!! Er det mulig????? Har sendt T og kompisen J til elkjøp hvor dritten er kjøpt og sagt at de må kreve en ny!! Her skal det drikkes øl fra tappekrån i kveld og dermed basta!! Så får vi se hva de klarer å få til på elkjøp da!! Kommer de hjem uten skal jeg jogge ned og banke noen der!!! Jajajaja, jeg er så rolig, fattet og saklig når jeg er sint!! Hah!!
Petronella♡mor til to Skrevet 6. januar 2007 #185 Skrevet 6. januar 2007 Hihi, festlig Cat - eller ikke med det faens i hel¤Q#(¤)"¤/%)!(=%=&"%()/(!%"/ tappetårnet da - men måten du beskriver - hihi ;o) Får joggu håpe de får ordnet det... Eller det må det jo!!! Herk: Har aldri vært spesielt god på smaksprøver jeg utover den første gangen, hverken på C eller A. Med C var det aldri noe prob, men ga nok litt store doser til A med en gang for han var "så sulten", så han ble litt plaget med vondt i magen (ga grøt av ca 1 dl melk etter bare et par dager). Vi sluttet med grøt og gikk på igjen etter ca 4 uker - da ga jeg han grøt av ca 50ml vann/mme en ukes tid også økte jeg gradvis. Nå får han av ca 1,5 dl - en god posjon. For en ukes tid siden økte vi også til to grøtmåltider, hvilket har resultert i litt hard mage, men det løser vi ved å ha malt i vannet grøten blandes i. Nå skal vi bort på pizza, men tar vel en tur innom utpå kveldinga... Snæiks!!
Amabolla Skrevet 6. januar 2007 #186 Skrevet 6. januar 2007 Skulle liksom skrive her at håper ikke vesla våkner igjen nå-men jaggu hører jeg ikke gråt-hmm-stoppa nå-kanskje hun sovne igjen? hmmmm Vi prøvde grønnsaksmos til vesla i dag-ikke populært i det heile tatt!! Hun grøsset:) Så hittil så er fruktmos og sviskesaft(blandet med vann) best og maisgrøt m/malt og eplesaft(blandet med vann) sånn heilt greit. Men puppen er jo den beste fortsatt-ingen over-ingen ved siden. Hva ble det til med tappetårnet Cat? Fikk dere byttet det?
_svana_ Skrevet 6. januar 2007 #187 Skrevet 6. januar 2007 E spiser meg opp! Også økegreier når vi har besøk. Festlig!!! Heldigvis er A rolig (bank i bordet osv)
Molait Skrevet 6. januar 2007 #188 Skrevet 6. januar 2007 kryssord er vanlig på senga. Rart det ikke er noe somheter krysstall:) Høres ut som en slitsom natt herk. Omtrent som min. mata 24. kl 2 våknet han da jeg la meg og ville ikke sovne uten pupp. mat 04.30, 06.30, 07.30. Fikk dere ordnet tappings cat? (glad du ikke har tilta på meg for noe enda jeg..hihi) Men ama..grønnskaerr er blæ og dessert er nam. Jenta er ikke dum heller! Lurer på å begynne med flaske på kveldene fast. Sutta på meg rundt 19-19.30. Drakk 180ml fra flaske 20.30. flaska var tom, men tror han var mett for ville ikke ha av meg da. Sleit veeeldig med rap. Virker som han ikke klarer å roe seg med far mer. Ikke nok til å rape engang. Gikk inn etter en halvtime.Plukket opp og 4-5 raper etter kort stund, rapa MENS han gråt..hehe La ned i senga og han fikla og ordna noe voldsomt. Ble stile. Tørr jeg gå inn tro? kan det virkelig bli første gang ever han sovner av seg selv på kvelden??
Molait Skrevet 6. januar 2007 #189 Skrevet 6. januar 2007 HURRAAA!!!! EDVARD HAR SOVNET AV SEG SELV FOR FØRSTE GANG:))) Helt utrolig...føler meg rent litt dopa her. Store gutten min som har fylt 9 uker, ja på et område iaf. Klart kan hende det ikke går slik i morgen men hallo!! Var inne å bretta over ham nå. sååå søtt!! *notere dato* *noterealtvigjordeikveldoggjøresammeimorgen* Nei nå skal jeg jaggu gå å ta meg en pils. På 80 tallet treodde de at øl hjalp til å få ut melka...hehe ja og at alkoholen samlet seg i puppen dagen etter-lol
Petronella♡mor til to Skrevet 6. januar 2007 #190 Skrevet 6. januar 2007 GRATTIS MOLLE - stor begivenhet, noteres som rød dag (helligdag - hihi) !! )
Molait Skrevet 6. januar 2007 #191 Skrevet 6. januar 2007 Takker:) Rød dag ja..hvor lenge skal man ha tr a??? Fikk poå mandag og er godt igang enda!! *murr*
_svana_ Skrevet 6. januar 2007 #192 Skrevet 6. januar 2007 Gratulerer så mye!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Min E sovna endelig etter å kontinuerlig ha spist siden kl 18. Djiiiii. Ikke vant til sånt jeg. Her er det hver tredje time. Ikke hver halvtime. Håper han sover en stund nå. Sitter med han på fanget og laptop foran. Tørr nesten ikke røre meg... ... men må på do...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 6. januar 2007 #193 Skrevet 6. januar 2007 Hehe.. blir engasjert når jeg er sint:)) Men gikk greit å bytte da!! Hehe..
Amabolla Skrevet 6. januar 2007 #194 Skrevet 6. januar 2007 I gamle dager ga de fødende kvinner alkohol for å få i gang fødselsforløpet, men de sluttet med det etterhvert- grunnen til at de sluttet var ikke pga alkohol og foster- men mer på at det ble litt plagsomt med de fulle gravide damene på avdelinga;) Grattis med sovne av seg selv dagen Mol! Jippi!
Amabolla Skrevet 6. januar 2007 #195 Skrevet 6. januar 2007 For de som er glade i å surre rundt på internett: Alexi.no rockmybaby.no prinsessevilikke.no barnetrend.no happyland.se kidsroom.de lilleprinsen.no skilpaddentruls.no barnashus.no babyplanet.no bittelillevennen.no lillelulle.no barneselskapet.no hm.com' laredoute.no froskihagen.no løvebarna.no mammamio.no mammahuset.no mortil3.no barnevogna.no pippilotta.se ecoline.no bareliten.no babybis.no krokofanten.no englebarn.no noen fler?
Herkules Skrevet 7. januar 2007 #196 Skrevet 7. januar 2007 fis jo soduku da ja og natten er ikke så ille siden han sovner så fort igjen
Amabolla Skrevet 7. januar 2007 #197 Skrevet 7. januar 2007 God morgen! Vesla har plutselig begynt å våkne om natta igjen-hrmf. Hun sovnet 19.30,våknet 01.00-men sovnet igjen av seg selv etter litt pludring,våknet 04.00-fikk pupp-trodde hun hadde bæsj-men bare promp,våknet 06.00-fikk komme opp i senga mi og ville ligge klint inntil meg-grein hvis jeg flyttet meg en cm fra henne-fikk jo ikke sove noe mer selv (hjalp ikke at sambo snorka). stod opp kl. 08.00. Det er ikke så pes at hun våkner og vil ha pupp 1-2 ganger om natta (slipper melkespreng), men det at jeg ikke kan lee meg en tomme når hun sover i senga mi-det er pes.... finne meg noe frokost...
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 7. januar 2007 #198 Skrevet 7. januar 2007 Tiny: Har time klokken 10.00, så om du vil kan du jo vente på meg:) Sette opp treff ja... joda jeg kunne jo gjort det, men tenker jeg skal forhøre meg litt med popkind og vips-77 først. det er jo ikke så lenge siden de fødte..høre om de er klare for en tur ut. Har ikke mobnr. eller msn til noen andre.. kanskje om noen av dere har TKH71 eller Nina24 sitt nummer om dere kunne hørt med de om de er for et treff? Vet ikke innom de er innom her om dagen jeg. Og forresten så fikk Jenny siste måltid rett før elleve i går og våknet ikke før 06.45 i morges for mat!! Første natt med så mange sammenhengende timer med søvn..juhu, deilig!
Molait Skrevet 7. januar 2007 #199 Skrevet 7. januar 2007 Fis det sånn herk;) Ja tenkte på det, men alikevel..rart man ikke har krysstall. Henfter i hjemmet med krysstall og sånn:) Jeg har og har en morra med klin seg inntil. Slitsomt ass. Helt skeiv i ryggen i dag.marka seg etter meg i søvne. Men er man trøtt om morran gjør man det meste for å få ligge litt til. Sambo snorker heldigvis så og si aldri:) Har ikke kontaktinfo på nina24 eller thk. Gratulerer med hel natts søvn:) Er fortsatt på 3-4 timer på natten bare jeg:(
Molait Skrevet 7. januar 2007 #200 Skrevet 7. januar 2007 ja også natta da. Normal til bra den.sov faktisk en 4-5 timer i strekk. Men kl 6 så hadde han rap. Sliten så ble liggende og bare satte ham opp så han hvilte mot underarmen min og hodet hans i hånda mi. Og sprutgulp!! Og han satt jo slik at gulpet hadde fri ferdsel i senga. Jækki altså. Vaskemaskina går nå... Skal vi finne på i dag da tro. Kunne godt vært sol. Skal dere i dag a?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå