Gå til innhold

Redd for å bli syk til fødselen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har litt panikk for å være syk under fødselen. Har vært plaget med veldig kraftige kynnere og på sykehuset tar de en sånn "hostetest" for å se om livmorhalsen gir etter ved hosting. Nå har jeg selvfølgelig blitt litt ullen i halsen men tør nesten ikke hoste i frykt for at livmorhalsen ikke er sterk nok til å holde sammen....

vel, var vel verken spørsmål eller noe nyttig forklaring i dette innlegget... men godt å få syte litt likevel;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, jeg er også litt bekymret for å bli syk nå som det bare er ti dager igjen. Er så forkjøla og rusten i halsen. Håper det ikke blir værre. men jeg trøster meg med at det er flere jeg har hørt om som både har hatt lungebetennelse og andre ulumskheter når de fødte, og de sier at man er så full av andrenalin at man ikke merker det i så stor grad at man er syk. Får satse på det. God bedring:)

Skrevet

Jeg var i forrige svangerskap syk den siste måneden. Var kjempe førkjølet og helt tett i nesen og i ørene. Hadde konstant dotter og hørte selvfølgelig dårlig.

Men under fødselen var alt dette borte. Hadde ingen problemer med å puste ordentlig og alt fungerte fint.

Fikk vite at det er vanlig å bli veldig førkjølt den siste tiden, spesielt det med tett nese og ører. Hvorfor det er slik vet jeg ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...