mamma2006og2007 Skrevet 30. desember 2006 #1 Del Skrevet 30. desember 2006 Altså, jeg har ei jente på verså 9 mnd og er nå gravid igjen. Lurer på dette med permisjonspenger.. Permisjonen min går nå ut 21 mars, og jeg har termin 20.august. Går da ut i permisjon igjen ca 30.juli. Før jeg fant ut at jeg var gravid igjen hadde jeg planlagt å forlenge permisjonen min fram til sommeren, men det blir kanskje dumt nå.. Pga dette har jeg ikke søkt barnehageplass heller.. Lure litt på hvordan jeg skal ordne meg nå liksom.. Noen med gode råd til meg?? Takk takk:-) Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7588324-kan-noen-hjelpe-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
janus-guttemamma Skrevet 30. desember 2006 #2 Del Skrevet 30. desember 2006 dersom du tar permisjon uten lønn frem til sommeren får du jo ikke tjent opp til ny permisjon så det er vel kanskje litt dumt. Det er fortløpende opptak i barnehager så du kan fremdeles sende inn søknad, men sjansene for å få noe er vel heller liten. Da er mulighetene å enten få en dagmamma (det er mange virkelig flinke dagmammaer der ute ) eller å jobbe kveld/helg når dersom pappa jobber normal dagjobb også passer han mens du er på jobb, Et annet alternativ er vel kanskje å melde seg arbeidsledig og få dagpenger. Du må ta evnt tilbud om jobb du skulle få derifra ellers mister du dagpengene (det hjelper ikke å skylde på at du ikke har barnepass) men da må du jo si opp den jobben du skulle tilbake til etter permisjon, ellers er du jo ikke arbeidsledig.... Det enkleste er nok å finne en dagmamma og gå tilbake til jobb igjen i mars. Lykke til!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7588324-kan-noen-hjelpe-meg/#findComment-7588453 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå