Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 30. desember 2006 #1 Del Skrevet 30. desember 2006 GRAVIIIIIIID tross p-pillene.... ;oD blir godt å komme på UL for å vite eksakt hvor langt jeg er på vei og når jeg har termin... forløpig er jeg 18uker på vei og termin 10 juni.... har dere hatt en anelse om hvem det har vært?? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
musefisa Skrevet 30. desember 2006 #2 Del Skrevet 30. desember 2006 Jeg hadde sååå på følelsen at det var deg, avslørte deg på måten du skriver på!! Så koselig nyhet, gratulerer så mye:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 30. desember 2006 hehe... ;oD takk takk..... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majo Skrevet 30. desember 2006 #4 Del Skrevet 30. desember 2006 gratulerer så mykje. lykke til med ul og svangerskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tasah Skrevet 31. desember 2006 #5 Del Skrevet 31. desember 2006 Gratulerer!! Det var visst meningen du skulle ha en baby til du Lykke til med svangerskapet, regner med du holder oss oppdatert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldr@ Skrevet 3. januar 2007 #6 Del Skrevet 3. januar 2007 Gratulerer så mye! Tenkte nok det var deg på skrivemåten ja. Men jeg begynte å lure da du gratulerte vedkommende=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 6. januar 2007 måtte jo "lure" dere litt da veit`u.... ;o) hehe.... ;oD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønsker1til <3 19.09.09 <3 Skrevet 28. januar 2007 #8 Del Skrevet 28. januar 2007 Gratulerer så masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå