Gå til innhold

Linemor*

♥ivf m/prins♥

Anbefalte innlegg

Hei vennen min!!! :-)

Tenkte kanskje at jeg må inn her for å sende en liten hilsen til deg?

Jeg var på UL forrige fredag og fikke se hjertet banke hos den lille skatten i magen min.......helt utrolig!

Er idag 7+3 og formen er fin. Ikke kvalm eller noe sånt. Litt uggen, veldig sulten, litt ømme pupper og veldig trett.......og litt stikk der nede innimellom. Håper bare alt forløper som normalt.

Nå gleder jeg meg vil til UL i uke 12 som er om 4 uker og litt....den skal visst være fantastisk?:-)

Nok om meg......hvordan går det med deg og dine to skatter i magen? Formen fin? Tenker de hikker deg i søvne og vekker deg med ett brak, får deg opp på toalettet og ellers andre ting *knis*

Er det noe som er vondt? Tenker på om de spenner deg eller noe?

Herregud, det er jo helt utrolig å tenke på da.....jeg tar meg i å tenke på det at jeg nå har to hjerter som slår inne i kroppen min og mister litt pusten av tanken, men du har tre(!)

Kan ikke hjelep for at jeg får slike tanker av og til, men ting blir så store nå....og tankene kan bli så rare.

Dette har nok ikke gått helt opp for meg enda, men det vil det jo gjøre før eller senere.

Håper du har det bra og at formen din er god. Nå er det ikke lenge igjen. Det er jo bare snakk om uker vel, og det kan jo være alt fra både 1,2 og 3 uker?:-)

Kan tenke meg at du gleder deg til å få møte guttene dine nå.....

Lykke til videre, Linevennen!!!!

Ha det bra så lenge, så prates vi igjen:-)

Mange gode klemmer til deg og dine to skatter :-)))

Fortsetter under...

Hei Linevennen :-)

De tre guttene i livet ditt tar vel all din tid og krefter nå om dagen, men jeg håper du titter innom her før stooore ting skjer......

Guuuuuuuud, jeg er sååååå spent!!!!! :-)))))

Uansett, håper du har det bra og at alt er såre vel.

Lykke til med alt videre!!!

Tenker på deg!

Gode klemmer til deg og knøttene i magen din:-)

*dytte*dytte*dytte*

Nå håper jeg snart på å få høre noe fra deg, Linevennen.....

Her går alt bare bra og er i uke 10 nå:-)

Tenker på deg og håper alt står bra til!

Klemmer til deg og dine to deilige skatter i magen din (eller har de kommet til verden...?!!!):-)))

Er såååååååååååååååååååå spent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 2 uker senere...

Here we go again!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)))))

Jøss, jeg blir jo helt andpusten av all denne dyttinga jeg, Linevennen....

På tide du kommer inn og forteller litt nå:-)

Jeg var på 12 ukers UL idag!!!!!! Den vakreste babyen ever! Den vinka, strakk seg, tok spenntak og suttet på tommelen (ville jeg ha det til å være da selv om han sikkert bare hadde hånden opptil ansiktet....*knis*)

Jeg er en veldig lykkelig blivende mamma idag og håper inderlig du er en lykkelig blitt mamma!

Tenker på deg og guttene dine!!!!!!!

Klemmer fra ei som venter på deg! :o))))))

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...