Gå til innhold

Gutten min på snart 9 mnd drikker så lite. Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eneste gangen han drikker skikkelig er på morningen når han får pupp.

Ellers får han skive i 10 tiden. Drikker da bare en slurk med MME. Kl 13 får han grøt og utvannet eplejuice. Drikker ca bare 40 ml da. Kl 16 får han et middagsglass og pupp, men drikker lite da og. Tilslutt kl 18 får han grøt og 30 ml mme. Han spiser godt, men drikker lite. Hva skal jeg gjøre.....Vann nekter han å drikke iallefall, det liker han ikke

Skrevet

hei!

Jeg stresset også litt med det samme her, men så tenkte jeg at han tar vel det han trenger! han drikker vel 400-500 ml mme + litt vann i døgnet. Hør neste gang du er på HS da vet du, hvis du er veldig bekymret ;)

Skrevet

Sliter med å få i gutten min vann jeg også. Han er 8,5 mnd...det er så viktig at han får i seg litt væske, for han sliter litt med hard mage...har begynt å gi han vann med skje jeg nå for å få i han noe =) Men han drikker mm 4 gg i døgnet da, og da får han nok i seg endel (iallefall to av gangene...)

Skrevet

Gutten min drikker mye mer når han får av tutekopp (som jeg tar av den "dingsen" bak tuten på), eller rett og slett av vanlig glass (pappaen synes det er gøy)!

Skrevet

Har tatt ut den dingsen jeg også, men må helle det i han da, for dersom han sitter når jeg gir han vann, så renner alt ut ijen...før drakk han av tutekoppen med den dingsen i, har vel bestemt seg for at han ikke vil mer da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...