Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei du!!

Så koselig da!!

Her går det så fint atte...

Var nesten glad eg ikke hadde spire nå med jul... hehe. Hadde slitt skikkelig med å holde skjult, har vært med slekt og venner en uke!!

Men, nå er vi klar kjenner eg!! Har el ca 1. januar!! Fikk tr på den 27. dagen nå sist, så det kan virke som systemet er i rute igjen nå... håper det!! Da har eg ikm 15 januar!

Sønnen har bursdag den 10.. så etter det er eg klar for å bli kvalm.. gruer meg helt sykt!! Så mannen bare flirte når eg ikke var lei meg når tr kom sist! Han vet eg gruer meg, og ikke kjekt i julen å være dårlig!!

Har vært høygravid en jul, og kjempekvalm en annen... så denne bare nøt eg!! Og håper inderlig eg har en baby i fanget på neste jul.!

Hvordan er formen din da?? Kvalmen gitt seg?

Tror virkelig det er en jente du har i magen...

Når skal du på ul igjen??

Begynner det å vise??

Nyttårsklem til deg også..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7588042-attp%C3%A5klatt/#findComment-7588106
Del på andre sider

Nå må jeg le, du høres akkurat ut som venninna mi, hun var også redd for å bli dårlig i jula, og var nesten lettet da TR kom ei stund før jul. Men hun testa positivt på julaften da, så kvalmen kommer vel snikende etterhvert nå.

Ikke moro å være dårlig i jula nei, d skal jeg skrive under på. Egentlig var d vel verst før jul, å ha så lite energi til unger og juleforberedelser var kjipt. Julaften var jeg i fin form, og er jo mye mye bedre nå da. Litt kvalm innimellom, men ikke så ille at jeg blir helt apatisk lengre.

Har faktisk ikke vært gravid ifbm jul tidligere.

El 1. januar ja, skjønner hva du kommer til å drive med i helga da ;) *hihi* Mannen er vel glad for det ja:)

Skjønner godt at du gruer deg, tror faktisk ikke jeg kommer til å orke flere runder med dette jeg, for det er ille.

Så du tror d er ei jente, håper du har rett :) Hadde vært kos med ei lita prinsesse til slutt:)

Skal på UL 25. jan så håper å se d da.

Vises ikke en millimeter på meg nei. Går i de samme klærne også. Er 14+5 i dag.

Fikk forresten høre hjertelyd hos JM i forrige uke, deiligste lyden i verden!

Må jo inne her og følge med deg fremover skjønner jeg, blir spennede nå!

*klem*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7588042-attp%C3%A5klatt/#findComment-7588228
Del på andre sider

Hei igjen!!

Testet hun positivt selv om hadde fått tr?? Eller var det ny pp?

Godt du er i bedre form!! Du som er så mye alene med ungene også..

Vi kommert til å være kaniner ja... hehe!

Er allerede godt i gang!

Nå skal vi kjøre ungene til svigers, skal på en liten fest i kveld!

Deilig å være litt fri også...

Satser på det er en liten prinsesse som gjør det verdt det... men, det er det jo uansett!!

Samme klær enda.. hm... tror ikke det kommer til å gjelde meg... men, hvem vet!!??

Bare kjekt når noen følger med.. det er jo noen en har blitt bedre kjent med enn andre!!

Klem til deg, så snakkes vi!!

Er ungene glade for et nytt søsken på vei...?? tror ikke eg har spurt om det før..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7588042-attp%C3%A5klatt/#findComment-7589485
Del på andre sider

Nei, hun var i ny pp altså:)

Kanin-helg ja, d er toppers! Husker nesten ikke hvordan d var lengre jeg, har vært så dårlig at bare tanken på slikt har fått meg helt i koma :)

Tror ungene er glade ja, faktisk mest han på fire som snakker om babyen i magen:)

Er jo han som skjønner minst av hva som kommer til å skje også *ler*...

De er jo veldig glade i hverandre, så d går nok fint med en til.

Du får kose deg maksimalt på fest i kveld, ta sikte på at d blir den siste på et års tid:)

Nyttårsklem til deg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7588042-attp%C3%A5klatt/#findComment-7589715
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...