Gå til innhold

Svimmel og konstant sulten,normalt??

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er gravid i uke 9 med mitt andre barn. Nr 1 kom i September så du kan si at det skjedde litt kjappt og ikke akkurat planlagt denne gangen, men vi er glade allikevel!

Nå de siste par ukene har jeg vært svimmel av og til, har kunnet ligge i senga å se taket gå runt! Så har jeg vært sååå sulten!!! Spiste en tallerken risgrøt og 2 grove skiver idag til morran uten å merke det liksom! Bestandig sultenfølelse alltså, dette hadde jeg ikke noe av i det første svangerskapet!

Noen med erfaringer her??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7587933-svimmel-og-konstant-sultennormalt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg blir sånn akutt sulten med omtrent smerter i magen..Om ikke jeg spiser med en gang da, blir jeg kvalm og dårlig.. Føler meg litt stressa på å måtte spise hele tiden..ikke helt vant til det nei.. men tror det er helt normalt ja.. :)

Hei!

Er litt motsatt med meg. Har vært en del svimmel men har ikke hatt matlyst i 1 mnd nå. Blir kvalm bare jeg tenker på mat. Er veldig rart, jeg er jo egentlig så glad i mat. Men det har begynt å bedre seg de siste dagene så det ser positivt ut:o) Er første gang for min del så det er litt spesielt det her.

Hei Alva

Jeg er gravid i 8. uke og har i de siste dagene vært utrolig slapp, trøtt og KVALM. Kan være litt småsvimmel noen ganger jeg også. Sultfølelsen min er der den også med det er litt forvirrende når den kommer samtidig som kvalmen.

:o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...