mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 30. desember 2006 #1 Skrevet 30. desember 2006 hei alle jenter med foster i magen... jeg er i uke 15 og jeg er helt utslitt..ikke klaging,men julefiriiga hos svigermor sleit meg rett og slett ut. dvs måtte vaske hele huset hennes,bake osv samt har jeg en sønn på 2 år, da jeg kom hjem igjen var jeg helt tappa for krefter. skulle i grunn ha jobba 3 dagvakter på sykehjemmet, og ei dagvakt 1 nyttårsdag..men etter mye oppkast, influensa symptom( miius feber) hodepine og trøtthet har jeg ringt joben å sagt jeg ikke er i form. får dårlig samvittight fordi jeg vet de mangler folk, men sa jeg skulle til legen på tirsdag. jeg er ikke den som sykemelder meg,men nå står gråten i øynene og klumpen i halsen der,..kjenner jeg må fiigere hjemme også. men samtidig tenker jeg på de som må slite for meg på sykehjemmet..... nå er jeg også så kvalm at jeg ikke får i meg mat..ikke meninga å syte, men trodde den tida var over nå men føler jeg ewr litt ego jeg da som bare sykemelder meg....flere som synes d?barre vær ærlig.. tuen takk for svar:) godt nytt års klem
Gjest Skrevet 30. desember 2006 #2 Skrevet 30. desember 2006 Sykemeld deg du! Sånn skal man ikke ha d. Kun hvile som vil hjelpe deg nå, så det er ikke noe å føle seg ego for. Ditt største ansvar nå for tiden er å ta vare på deg selv nemlig Merker veldig godt selv at de dagene jeg er skikkelig uthvilt er kvalmen mye bedre, så d er nok en sammenheng der. Kvalmen er kroppens måte å si til deg at du skal gire ned. Tenk på deg selv nå! Nyttårsklem til deg også!
Mams til Ronja har fått Aurora Skrevet 30. desember 2006 #3 Skrevet 30. desember 2006 Næhei...... syns ikke du er ego i det hele tatt jeg. Du skal ta vare på deg selv og bebbisen nå. Og det er nok INGEN på jobben som belønner deg for å slite deg ut der... Jeg er også 50% sykmld, men det pga bekkenløsning da.. Syns overhode ikke du skal ha dårlig samvittighet jeg.
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 30. desember 2006 tusen takk, fikk meg til å føle meg litt bedre,å til å slappe av med litt bedre samvittighet... lykke til dere også.. og ha ei fin helg
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2006 #5 Skrevet 30. desember 2006 Vet du, ingen andre enn du vet hvordan du føler deg - og dersom du føler at det ikke går mer, så kan ikke noen her si at du er ego, lat, eller noe annet - ikke før vi har gått noen mil i dine sko Men jeg liker også å gå inn hit for å spørre om folk synes det er greit av meg å ringe legen, be om sykemelding, slike ting - bare fordi jeg føler meg bedre når jeg vet at andre også synes jeg gjør det med god grunn. Så jeg skal si det jeg, du er ikke ego - det er ingen som takker deg for at du sliter deg helt ut. Og jeg VET hvor forferdelig det er å slite, for så å skulle ha overskudd til en aktiv 2 åring, husarbeid, mann og det som ellers må gjøres i tillegg.
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 30. desember 2006 #6 Skrevet 30. desember 2006 Det høres smart ut med sykmelding nå!!! Ingen tjener på at du er utslitt!!
mamma t Michelle/Fabienne+1 Skrevet 30. desember 2006 #7 Skrevet 30. desember 2006 Nei, det syns jeg ikke. Skjønner ikke hvorfor i huleste du må vaske hele huset til din svigermor?? Du er jo gravid, for guds skyld. Du må tenke på helsen din, det er ingen som takker deg senere for at du sliter deg ut. Er du ikke i form,er det bedre for deg og den lille i magen, at du blir sykemeldt og får krefter til å gå tilbake igjen i jobb.
Enliiitentil? Skrevet 30. desember 2006 #8 Skrevet 30. desember 2006 Helt enig her asså, bare sykemeld deg! Herregud... slapp av og vær hjemme med god samvittighet. Du har to barn + deg selv å ta vare på. Godt nytt år!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå