Gå til innhold

"finne roen" ????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leser om flere som snakker om at babyen må finne roen og sovne selv. Slik har aldri mitt barn gjort, og han er over 4 måneder, Aldri en eneste gang har han sovnet av seg selv, han bare skriker og skriker hvis vi legger han fra oss. Hva er det vi gjør galt, da??? prøvd med alt fra smokk til sutteklut og alle andre gode og ikke gode råd. lest no cry sleep solution også. Bare bullshit, jo. Det funker jo ikke. Ellers er han frisk og fin.

Skrevet

Jenta mi var også sånn, et mareritt å få til å sovne på dagtid. Hun var sånn helt fra fødselen av. Løsningen for meg var å være konsekvent på at hun aldri skulle sovne i fanget, da var hun 4 mnd. Trillet henne heller en time før hun sovnet, hver gang hun var trøtt(har fått god trim og gikk ned de ønskede kiloene også ja! :-)). Tok to-tre uker før hun begynte å si fra at hun ville sove og bli lagt i sin egen seng inne. Har fortsatt en liten økt med illskriking hver 10.dag, men da bare fordi hun er overtrøtt.

Spurte forøvrig hs om råd ang dette, men hun sa bare at så lenge nattlegginga gikk greit var det ikke så farlig med dagtid! :S

Skrevet

Nå snakker jeg om nattesøvn også. Det er no chance for å sovne med mindre vi bysser eller det gis pupp. Så hvordan mener du vi skal få til noe søvn hvis vi tar vekk disse to eneste tingene som roer?

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...