Gå til innhold

Frustrert...


Gjest

Anbefalte innlegg

Det tar jo så lang tiiiid å gå ned i vekt..

Jeg vet nok til å vite at hurtigkurer og sult ikke fungerer. Som nevnt i en tidligere tråd kjøpte jeg nutrilett i en desperat krampetrekning for å få fortgang på sakene, men jeg har ikke selvdisiplin til å gjennomføre det og jeg ville sikkert spist som en gal etter å ha blitt ferdig..

 

Så taktikken er å kutte ut smør, saus og annen dritt og spise sunt og trene. Har holdt på leeenge og gått ned 10 kg. Når jeg titter i speilet synes jeg likevel ikke det er noe mindre av meg nå enn når jeg starta. Jeg mister motivasjonen helt..I går (etter å ha trent i nesten en time) tok jeg helt av og kjørte i meg massevis av pepperkaker, nonstop og after eight og etterpå satt jeg som en liten unge og angra og ville helst tuppe meg selv hardt i ræva.

Hvordan klarer andre å holde på motivasjonen? Jeg klarer å trene, stort sett spiser jeg sunt. Jeg er innstilt på en sunn livsstil, men har så lyst til å passe ned i mine gamle bukser! Eller i det minste bukser for vanlige folk.. var på 3 carlingsbutikker i går pga at jeg har gavekort derfra og de hadde ingen (!) bukser i min størrelse. Tror du det er drepen for selvtilliten har du helt rett. Jeg går fortsatt i mammabukser for det finnes jo ingen mellomting!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hjelper vel ikke deg akkurat om jeg sier at jeg skjønner akkurat hva du mener. Jeg er så frustrert at jeg kan begynne å grine!!! Får ikke igjen knappen på noen bukser på de butikkene jeg handlet før. Blir så frustrert!!! Jeg trener endel, det er ikke noe problem for det synes jeg er kjempegøy. Verre er det å slutte med saus og godterier. Sukk... Så da har jeg vel ikke rett til å klage, men jeg gjør det likevel.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt hva du går igjennom. Har tidligere slanket meg 26 kilo, vel og merke over 2 år - uten noen form for diett, kun sunt kosthold og trening. Det gikk seeeennnnt ja, så det vistes egentlig ikke så godt. Nå er de kiloene på igjen etter to svangerskap og veldig mange kilo opp som ikke vil av igjen, men nå har jeg jo ikke tid til å tenke kun på meg selv lenger, så det blir liten tid til trening. Sunt kosthold prøver vi jo å ha, men i en stresset hverdag så glemmer en å spise, når en først gjør det, hiver jeg meg over matfatet og angrer som en hund etterpå..... Kjøpte meg bukse på B-Young idag på salg.... str. 46..... gosjjjj....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varierer du treningen sånn at den blir lystbetont? Prøv noe nytt, kjøp deg en ny treningstopp? Sett deg noen små mål, få en plan osv.Dette er ting som motiverer meg. Jeg var tidligere en sånn som trente kun fordi jeg burde nå er det en del av hverdagen som naturlig lages plass til i rutinene. Da endres også matvanene. Jeg spiser usunt innimellom jeg og, som i jula f.eks men tar meg raskt inn igjen og tilbake til vanen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...