DK+2 Skrevet 30. desember 2006 #1 Skrevet 30. desember 2006 Hei! Snik mæ litt inn her, har egentlig 4 daga ijæn før æ ska inn hit te dokker =) Plages me valg av navn, det finnes liksom ingen! Teit, men sånn føles det. Vil ikkje ha et vanlig navn som "alle" heite, sånn som f.eks Thomas, Andreas, Joakim osv, men ikkje navn ala Varg, Brage, Cornelius heller.... nåkka midt i mellom, men e så vanskelig.... nån som veit om nån fine navn? Gjerne dobbelnavn også! På forhånd takk
Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen Skrevet 30. desember 2006 #2 Skrevet 30. desember 2006 Odin;)hinthint;) eller Xander (uttales sander), William..
cec26 Skrevet 30. desember 2006 #4 Skrevet 30. desember 2006 Her er noen jeg syns er fine: Isak, Jonas, Magnus, Niclas, Nicolai, Casper, Hermann,Martinius, Linus, Johan, Johannes,Emil, Markus,
en liten i magen Skrevet 4. januar 2007 #6 Skrevet 4. januar 2007 Kasper, sebastian, mads, mange fine, men vanskelig å velge ja: )
ragge Skrevet 4. januar 2007 #7 Skrevet 4. januar 2007 adrian, gaute, oliver, airon, aron, troy, vetle, leander,
Lillebror og stoerebror Skrevet 4. januar 2007 #9 Skrevet 4. januar 2007 Syntes Elias er så fint jeg. Ellers har jeg og mannen laget en liste over navn vi begge liker for vi vil se det lille nurket først. Endre, Marcus, Marius, Kristian, Bendik, Jonas, Mathias, Victor og selvfølgelig Elias. Det er ikke lett å finne navn begge liker og det perfekte navnet er kjempe mye vanskeligerer å finne enn jeg trodde. Vi hadde jentenavn klart men så ser det ut som vi får en liten prins.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå