Babyheaven OVERTID:( Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 Noen her som er blitt gravide å gått gjennom et nytt sv.skap etter full mageplastikk operasjon? Lurer litt på hvordan det er når magen blir stor da?
godiva med 3 gull Skrevet 30. desember 2006 #2 Skrevet 30. desember 2006 Er ikke det egentlig noe man velger å gjøre når man ikke skal ha flere barn. Min venninne fikk hvertfall ikke operasjonen sin gjennom før hun var garantert ferdig med graviditet og fødsler..
Angelas_Baby Skrevet 30. desember 2006 #3 Skrevet 30. desember 2006 Det er jo folk som steriliserer seg fordi de TRODDE de ikke ville ha fler barn, før de møter den store kjærligheten igjen....Så det er jo folk som tar full mageplastikk og får fler barn igjen etter operasjonen. Kjenner en som har tatt det. Når hun la på seg rundt magen ble det veldig "unaturlig" og etter fødsel "bare hang det".Hun fikk også masse flere strekk-merker. (tok mageplastikk for å fjerne strekkmerker etter tidligere sv.skap). Planen hennes er å ta ny operasjon. Jeg fikk strekkmerker med første-mann, og vurderer mageplastikk for å fjerne merkene. Men det skjer ikke før jeg er 100% sikker på at jeg ikke skal ha flere barn.
februarguttimagen:)høygravid!! Skrevet 30. desember 2006 #4 Skrevet 30. desember 2006 Jeg har hatt mageplastikk etter to KS skal ha ks nr 3 i februar og legene mener magen min blir like flat som før hvis jeg er flink og ikke legger på meg noe mye. Er i uke 32 og har ikke lagt på meg noe enda. Gikk ned 6 kg de første ukene og har snart tatt på de igjen:) Trodde ikke vi skulle ha flere barn vi da, ellers ville jeg jo ha ventet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå