Gå til innhold

babyen min vil ikke sove..

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller det vil si, hun sover, men bare liggende på min eller pappan sin brystkasse.

har prøvd alt i dag. lar henne sovne hos meg, så legger jeg henne i vognbagen der hun har sovet siden vi kom hjem fra sykehuset, men hun våkner etter kort tid. jeg har latt henne sove hos meg til hun sover tungt, så lakt henne i vogna, men hun våkner etter kort tid da også. prøvd å la henne ligge i vogna for å se om hun sovner,men nei..

stakkars tuppa er så trett, og sovner med en gang hun kommer i fanget nesten, men jeg kan jo ikke sitte sånn hele dagen heller.. får jo ikke gjort noen ting..

hun har hatt økedager de siste to dagene, så kanskje har det noe med det og gjøre, for hun var ikke slik for to dager siden.. kanskje all den ekstra kosen hun har fått med så mye pupping har skylden for dette?

uansett årsak så kan det jo ikke fortsette. så hva gjør jeg da? gode råd mottas med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er hun? Hørtes ut som min situasjon den første måneden det. Vanskelig å svare når jeg ikke vet hvor gammel hun er.

Skrevet

Ellers er det et par andre innlegg som angår søvn her nå.

Har blitt nevnt to bøker her:

En av Elisabeth Panthley om barn og søvn(på engelsk) og en bok av Nina Misvær om søvn. Anbefaler den første.

Skrevet

Jeg ville latt henne roe seg i fanget hvis det er der hun finner roen. Dette er garantert en overgangsperiode. Du skal se det er helt annerledes igjen om en uke. Små babyer har skiftende behov hele tiden. Vi har valgt å bare følge de behovene som til enhver tid gjelder for vår jente. Og hun er blitt veldig god og trygg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...