Ladybug~N&E Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 Med kveldsurin, 3 eller 4 dager før ikm, testet jeg helt klart positivt!!! Håpe at alle gode ting er 3!!!!! Denne lille spira som i dag er 3+4 uker SKAL bo i magen min ut tiden denne gangen!!! Er ikke så veldig optimistisk...... heller redd!!! Er ikke vant til at ting går min vei for å si det sånn. (En ma og en sa). Men en gang må det være min tur åsså!!!! Så jeg krysser alt jeg har og håper inderlig at "this is it"!!!!!! Lykke til alle andre og værsego' forsyn dere meg litt babystøv!! ******************************************************************************************************************************************
venternr2:) Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 GRATTIS!! håper du får en fin tid, nyt den.... takk for babystøvet... tenger det..vi er i vår 5 pp... *klem*
sept07+okt12 Skrevet 29. desember 2006 #3 Skrevet 29. desember 2006 GRATULERER;) tusen takk for bebystøvet, jeg skal teste nå på søndag gleder meg...
Mia *ønsker* Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 ååååå, gratulerer masse! og lykke til, det går helt sikkert bra;) tar gjerne imot litt babystøv!
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 29. desember 2006 #5 Skrevet 29. desember 2006 Synes det bør være din tur nå ja:) Gratulerer så masse! Takker og bukker og tar en stor hånd med babystøv jeg.
Bigm@mm@*Fødekl@r* Skrevet 29. desember 2006 #6 Skrevet 29. desember 2006 Åååh! Grattis.. kjempe grattis! Lykke til i svangerskapet! Takker og bukker for babystøv )
Gjest Skrevet 29. desember 2006 #7 Skrevet 29. desember 2006 Gratulerer så mye! Så deilig beskjed å få da!!!!!!!!!!!!!!!!!!
melkekua™ Skrevet 29. desember 2006 #8 Skrevet 29. desember 2006 Hurra for spiren ;o) Lykke til videre! Kos deg med den voksende magen!
Nela Skrevet 30. desember 2006 #9 Skrevet 30. desember 2006 Gratulerer så mye!! Å masse lykke til videre! Takker for babystøv! Trenger litt av den sorten, hadde el for noen dager siden. God tur over på 1.tri!!
Ladybug~N&E Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #10 Skrevet 30. desember 2006 Takker og bukker for alle lykkeønskninger!!!! "God tur over på 1.tri" Vet du det hadde jeg ikke tenkt på engang... skal jeg dit lissom??? Tror ikke det blir noe. Trives mye bedre her!! Men tar nok å "melder meg inn" Lykke til alle dere andre!! Klemklem
Nela Skrevet 30. desember 2006 #11 Skrevet 30. desember 2006 Ja, skjønner hva du mener... Var en svipptur innom der for litt over en mnd siden. Det er ikke det samme som her, nei. Men du får bare se å komme deg over dit, å ikke kom ordentlig tilbake hit før du prøver på nestemann! Du er selvfølgelig velkommen på en sånn oppdateringsvisitt, men ikke mer enn det:) Kos deg med babybug'en din:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 30. desember 2006 #12 Skrevet 30. desember 2006 Gratulerer så mye!!!=) Håper spira sitter denne gangen! Lykke til=) Takk for babystøv!
attpåklatt!! Skrevet 30. desember 2006 #13 Skrevet 30. desember 2006 Gratulerer sååå mye til deg!! Denne sitter vett du!!! Lykke til på ferden, og kos deg masse!! Klem fra meg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå