Gjest Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 Noen som vet når det egentlig er vanlig å få tilbake mensen? Snuppa er nå 5 mndr, ingen antydning til den..Jeg er vel en av få som gjerne vil ha den tilbake nå, vil ha kroppen til normalt igjen.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 Har hørt at det varierer mye. Min søster fikk mensen tilbake etter 6-8 uker, mens jeg fikk den 5 1/2 mnd etter. Noen går visst et helt år før mensen kommer tilbake. Forstår at du vil ha kroppen tilbake til normalt igjen:-) Jeg lurte min mensen tilbake da den ikke ville komme etter bruk av p-sprøyten. Jeg brukte en naturlig Progesteron krem og mensen kom som bestilt etter bare 10 dager bruk (men jeg var skikkelig desperat, og gud så deilig det var da mensen endelig kom.) Ellers så vidt jeg vet så er det bare å smøre seg med tålmodighet, den kommer når den kommer:-) Vet ikke om det er andre måte å få mensen raskt og naturlig tilbake.
Herkules Skrevet 30. desember 2006 #3 Skrevet 30. desember 2006 Jeg fikk mensen tilbake nå ca 4,5 mnd etter fødselen. og ganske nøyaktig ett år etter IKM (dvs 13mnd uten mens) Jeg ble skrekkelig nysgjerrig her hvorfor ønsker du den tilbake?
Gjest Skrevet 30. desember 2006 #4 Skrevet 30. desember 2006 Har hørt at man går lettere ned i vekt da, jeg fikk den fort tilbake sist, og raste ned i vekt. Denne gangen har vekta stått helt stille, så jeg håper at det har noe med mensen å gjøre. Derfor vil jeg gjerne ha den tilbake:-)
Herkules Skrevet 30. desember 2006 #5 Skrevet 30. desember 2006 Juhu gleder meg jeg altså siden jeg nå akkurat er ferdig med første mens så kan jeg kanskje håpe på noen kilo ned Håpe håpe vel jeg har ikke noen erfaring på området da siden dette er første mann men jeg "raste" ned de kiloene jeg fikk i graviditeten og vel så det men nå har det stoppet opp jeg trodde ammingen hjalp meg ned de kiloene men så leste jeg her inne at ammingen skrenser vekttapet vist nok så jeg blir ikke klokere Uansett så er jo planen ned i vekt da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå