Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 Flere med små aliener i magen her inne nå? Ho lille trultemora mi er helt vill nå, og det gjør så vondt.. Ser føttene gå frem og tilbake over magen min, pluss ho skal bare ligge påhøyresiden i magen min, så sitter og prøver å lene meg over på venstresiden så e ikke skal bli så øm der;) Men er kjekt da, selvom det er en smule vondt;)
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 Kan virkelig skrive under på denne.. jeg har fått skambank på høyre sia idag..
Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen Skrevet 29. desember 2006 #3 Skrevet 29. desember 2006 Hehe, er sånn at e nesten skulle ønske at ho kunne holde seg stille litt så e fikk slappe av, men neida.. får håpe det ikke stemmer at de blir like aktive utenfor magen som de var inni;) Sønnen min på 2 var kjempe rolig i magen, og han var en drøm da han var baby.. så ho her får vel adhd eller noe i den duren regner e me;) Når var terminen din?
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 Huff.. jeg hadde jo håpet på at han sku rase fra seg inni magen jeg da.. Har menstermin 6 feb og ul termin 14 feb.. Du da?
Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen Skrevet 29. desember 2006 #5 Skrevet 29. desember 2006 Menstermin 29januar, og 2ul terminer som sier 29januar, og en (den obligatoriske)som sier 3februar.. men nekter å gå over til februar;)er jo i en annen mnd, selv om det bare er snakk om dager;)
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 30. desember 2006 #6 Skrevet 30. desember 2006 Hehe.. jeg har bursdag 30 januar, så jeg håper bare han venter til feb.. vil ikke ha ham før og hvertfall ikke på bursdagen.. Her er alle leger uenige.. jeg selv tror mest på den 6 feb, er den eneste som passer når det gjelder sex osv..
Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen Skrevet 30. desember 2006 #7 Skrevet 30. desember 2006 Hehe, er bursdagen til sønnen min det=) Skjønner godt det med bursdagen ja, ekke noe særlig stas med 2bursdager på samme dag..
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 30. desember 2006 #8 Skrevet 30. desember 2006 Nei herlig land.. EN dag må jeg da få ha for meg selv..!
Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen Skrevet 30. desember 2006 #9 Skrevet 30. desember 2006 Hehe, du har så rett så rett;) vi får se da, du får presse igjen om du kjenner noe den dagen;)det skal e gjøre om e går over tia og kjenner noe den 6februar;)
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 30. desember 2006 #10 Skrevet 30. desember 2006 Ja knipe igjen ska jeg virkelig gjøre.. Men regner med at lilleguttn blir der inne til han er ferdig kokt og det er han nok ikke før feb.. Bare det blir en vannmann så.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå