Gå til innhold

da har jeg vært en tur innom sykehuset......

Anbefalte innlegg

ikke no alvorlig, men kjente plutselig lite liv. Jeg kjente liv, men lite. Ringte derfor føden og fikk beskjed om å komme dersom jeg var bekymret. Det gjorde vi. Litt flaut, men babyen begynte å sparke nesten med en gang vi kom på sykehuset, he he, men vi tenkte bedre med en gang for mye enn for lite. Trodde at pga målingene var så bra så kunne vi dra hjem fort. Rosinen i pølsa var at jaggu fikk vi ikke ul undersøkelse i tillegg. Der fikk vi se prinsen suge på leppene sine og fikk vite at alle målene hans var normale og hans fødselsvekt sansynligvis vil være 3700 g. (+/- 200 g) Vi fikk også vite at all tvil var borte vedr. kjønn da han hadde en kjempe pung, hehe. Hun var så nøye at hun til og med sjekket trøkket i navlestrengen......så vi fikk både i pose og sekk. Kjempefornøyd med oppfølging i Drammen. Kom akkurat hjem og skal sove godt i natt :)

Fortsetter under...

Så fint at alt var i skjønneste orden da, det bruker som regel det men jeg er av den oppfatning at det er bedre å sjekke en gang for mye enn en for lite. Dessuten ikke noe ok å gå å være urolig eller bekymret, da er det bedre å ringe føden å la de avgjøre en eventuell sjekk. Så gøy med en ekstra ul da :=)))))

ja, ul undersøkelse var vi ikke forberedt på. Vi ville bare innom for å få bekreftet at alt sto bra til. Legen jobbet til og med ekstra for å få til to fine bilder i profil som vi fikk med oss hjem. Gleder meg til å komme tilbake å føde nå pga den fine opplevelsen av å bli tatt på alvor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...