:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 han er 6 uker og har ikke sovet fra 11.00 til 23.30 er ikke det unormalt lenge?? han pleier og sove hele tiden, men i dag har han nektet. hva burde jeg gjøre??
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 det er litt lenge ja... Sulten??
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2006 han virker ikke noe videre sulten heller. Men nå våknet han igjen. dette kan umulig være normalt.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 Jo det var unormalt lenge så han er sikkert overtrøtt. Jeg hadde prøvd å sette på støvsugeren eller noe annet som lager en jevn dur. Det pleier å hjelpe så de finner roen.
ukjent Skrevet 29. desember 2006 #5 Skrevet 29. desember 2006 Gi en flaske med mme hvis du har,så slipper du å bekymre deg om at han ikke får nok mat. Prøv å bær barnet,gjerne i bæresele eller tørkle hvis du har. De fleste barn sovner når de blir båret.
Gjest Skrevet 29. desember 2006 #6 Skrevet 29. desember 2006 Hah, hørtes kjent ut... Amme i søvn kanskje? Ingen varig løsning selvfølgelig, men god i øyeblikket... Evt ta inn vogna og trille inne!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 29. desember 2006 Jeg har prøvd å gå tur, men han sovnet bare i 10 minutter. Amming fungerer ikke fordi han er like våken. Han hyler ikke, bare suttrer litt. støvsuger har jeg ikke. bærer jeg rundt på han skal han bare titte på alt mulig rart.flaske har jeg heller ikke. Han virker i grunn ganske fornøyd. bare det at han ikke vil sove for øyeblikket. beklager hvis jeg litt vanskelig ;-) Men jeg kommer bare ikke noen god løsning. Han kan ikke være syk?
Gjest Skrevet 30. desember 2006 #8 Skrevet 30. desember 2006 Han er nok ikke syk, de bare gjør sånn innimellom:) Vesla her hadde en periode hun var helt ekstrem, holdt på sånn i nesten en uke til mammaen ble sprø... Da var det av med lys og legges uansett om hun ville eller ikke, og det resulterte faktisk i bedre leggerutiner for oss. Innmari deilig. Men er han våken og blid, la ham være det, blir jo trøtt tilslutt:)
Mamman til Eline & Fredrik Skrevet 30. desember 2006 #9 Skrevet 30. desember 2006 Støvsugeren fungerte hos oss:) Men har en venninne som bruker radioen, eller en cd. Bare det er noe så det ikke blir helt stille, og når de våkner så har de en kjent lyd som gjør at de sovner igjen av seg selv. Prøv å ikke gjøre deg den bjørnetjenesten med å vugge is søvn el. Som hs min sa: Regn med at det du gjør nå, må du kanskje gjøre i tre mnd... Eline sover uten srøvsuger nå - fra hun var tre mnd:) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå