røverprøver m/ jente nr 3 Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 Jeg har endelig kjøpt meg cb el-tester for å finne ut når el er. Synes det er veldig vanskelig å finne el uten noe slags hjelp da jeg har smerter ca 1 ukes tid rundt "forventet" el og el-slim i flere dager. Er det positivt med smerter og slim, eller er det tegn på at kroppen forsøker å få til el men at den rett og slett ikke klarer det? Noen som vet?
melkekua™ Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 Jeg kjenner el...begynner å kjenne smerter rett før el skjer, som regel 2-3 dager før. Det er først etter fødselen av min datter at jeg kjenner det, før kjente jeg ingenting.
melkekua™ Skrevet 29. desember 2006 #3 Skrevet 29. desember 2006 Og det er positivt med slim...sjekk ut mer på www.pernille.info
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 30. desember 2006 #4 Skrevet 30. desember 2006 jeg begynte å kjenne el like før jeg ble gravid med småtten, ene gangen var dte så gale at vi trodde det var blindtarmen og ble hastekjørt til legevakten for undersøkelse*grøsse*...men etter fødselen kjenner jeg det hver gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå