Gjest Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 Hun har tilfeldigvis snudd seg to ganger... For halvannen uke siden.. Så kan vel kanskje si at hun ikke snur seg.. ike besvisst. Har ikke skjedd hverken før eller siden...
Sivalur Skrevet 1. januar 2007 #4 Skrevet 1. januar 2007 6,5 mnd, har snudd seg kun en gang fra rygg til mage, og det var nok et 'uhell'. Fra mage til rygg klarer han da, når han blir altfor lei av å ligge på magen.
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 1. januar 2007 #5 Skrevet 1. januar 2007 Min ruller ingen veier han. Men det gjør da ingenting, er jo blid og fornøyd døgnet rundt Og babler heeeele tida ü
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2007 #6 Skrevet 1. januar 2007 Mini var 7 mnd. Skjedde bare plutselig en dag, og siden lå han bare på magen...
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2007 #7 Skrevet 1. januar 2007 Bare vær kjempeglade for at dere har babyer som er litt "trege". Jeg satt ikke pris på min "trege" baby før det var for sent. Nå er det full rulle hele dagen. Dem snur seg, åler seg, krabber og reiser seg tidsnok. Tro meg ;O)
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 1. januar 2007 #8 Skrevet 1. januar 2007 min gutt snur seg begge veier, er 6,5 mnd. men det jeg skulle fram til var at når jeg var baby, verken krøyp jeg eller ålte meg. "alle" de andre gjorde det. så mamma hadde vært litt stressa. men jeg var den første som gikk av alle barna i nabolaget på samme alder..
Me myself and I Skrevet 1. januar 2007 #9 Skrevet 1. januar 2007 minien her begynte og rulle når han var 3,5 mnd... men det jeg skulle frem til var at bare sett pris på den tiden hvor de ikke kommer seg noen vei:) Minien her er nå 7 mnd, ruller og åler seg og kommer seg rundt, og det kommer tidsnok for dere også
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2007 #10 Skrevet 1. januar 2007 "godt" å høre. tassen min er 7 mnd. han har ikke snudd seg ennå... men vrir seg godt rundt...men kommer ikke det siste stykket. er litt "bekymra". er så redde for at det skal være noe gale med han.
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 1. januar 2007 #11 Skrevet 1. januar 2007 Det er nok ikke noe galt med han Noen har bare litt bedre tid enn andre
Chatzy Skrevet 1. januar 2007 #12 Skrevet 1. januar 2007 min er 7 mndr og har ikke snudd seg fra rygg til mage.. bare fra mage til rygg kun fordi han ikke er så glad i å ligge på magen...
Bakken+Ellapiaogtwinsa Skrevet 1. januar 2007 #13 Skrevet 1. januar 2007 Ingen rulling her heller! Har rullet fra mage til rygg et par ganger, men er liksom ikke så intrissert! ER bare glad til jeg!
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 1. januar 2007 #14 Skrevet 1. januar 2007 Ta det med ro og NYT den rolige tiden. Det blir travelt tidsnok )
MissLine&Prinsessa+spire Skrevet 1. januar 2007 #15 Skrevet 1. januar 2007 hu gjorde det noen ganger når hu var fire mnd. men så var det stopp. ruller fra mage til rygg da. og reiser seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå